Hlavní obsah

Zážitky ze střední školy

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tyto zážitky pochází z roku 2007-2011. Nebudu uvádět žádná jména.

Článek

Když jsem poprvé nastupovala na střední školu, tak moje zdraví nebylo dobré. Deset dní před nástupem do školy mě odvezla záchranka. Po delší době se moje zdraví lepšilo a brala jsem léky.

Ze základní školy jsem si pamatovala fůru učiva. Na této škole se mě vyptávali učitele, odkud to znám. Já jsem jim odpověděla, že jsme se to učili na základní škole. Na střední škole nás učili slovíčka z německého jazyka, které jsem se učila už na základní škole.

Na této škole mě bavila biologie, chemie a odborné předměty z chemie a z biologie. Líbily se mi praxe. Při praxi jsme byli většinou venku. Doma jsme z praxe psali referát.

Při individuální praxi jsem byla 14 dní na městském úřadě a jeden týden v městském zahradnictví. Na městském úřadě moc práce nebylo. V městském zahradnictví jsme se starali o zahrady klientů. Zde jsem si vydělala i peníze.

Při tělocviku nás testovali z fyzické zdatnosti. V tělocvičně jsme měli malé fitness. Zde jsme mohli při tělocviku posilovat. V posledním ročníku nás čekala maturita a ještě k tomu státní.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám