Hlavní obsah
Lidé a společnost

Náš vysněný domeček: Jak jsem (ne)postavil pískoviště

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jakub Jonáš

Zhruba po roce a půl jsem si řekl, že konečně postavím našemu synovi pískoviště, které nám tu leží už docela dlouho. Takový zdánlivě jednoduchý úkol…

Článek

Je asi 3. března, sluníčko svítí, už jde na nás pomalu jaro, a tak jsem si řekl, že zase udělám něco z našeho seznamu prací, co nám visí na lednici. Mé oko padlo na pískoviště, které náš syn dostal ke svým narozeninám (tedy před 18 měsíci). Šel jsem tedy pro vrtačku a předpřipravené desky. Na skříni jsem zahlédl připravenou prádelní šňůru, tak jsem si řekl, že ji pověsím. Stačilo jen staré šňůry sundat a vyměnit. Hned to bude, pak to pískovište. Hotovo, nová šňůra je pověšena. Najednou koukám, že už by chtělo zrýt záhony, a tak jsem ještě v mezičase všechny zryl. Pak ještě chtěla snoubenka zaházet jezírko kameny (kvůli bezpečnosti syna), tak jsem ještě udělal i to.

Téměř 3 hodiny času utekly jak nic. Řekl jsem si, že už by to chtělo to pískoviště. Přivezl jsem si desky, vruty a vše potřebné. Krásně jsem si vše rozložil na zem a hledám, hledám, návod nikde. Tak žena aktivně lustrovala internet a našla videonávod. Pečlivě jsem si ho prošel a najednou zjistím, že nemám nabitou vrtačku… Takže se pískoviště odkládá, nabití není na hodinu…

Je 17. března asi 11 hodin a řekl jsem si, že konečně dodělám to pískoviště, co nám tu leží dalších 14 dní. Nachystal jsem si na kolečko součástky a pak jsem si uvědomil, že musím pořezat dřevo, protože už nám dochází. To nepočká. Tak šup pro motorovku a pořezal jsem, co šlo.

Pak jsem si vzal již nabitou vrtačku a uvědomil jsem si, že vlastně potřebuji navrtat skleník, protože poslední vichřici ustál tak tak. Tak jsem vzal vrtačku, nové vruty na kov a pustil se do práce. Skleník je připraven, už jen koupit drát a přidělat ho. To dotáhneme příště.

Je asi 14 hodin a konečně jsem si na zahradu přivezl pískoviště (respektive jeho součástky). A ejhle, pod izolepou je návod! Tak jsem si vítězoslavně opět rozdělal desky, přepočítal materiál a zjišťuji, že mi chybí 2 spojovací desky. Tak jsem si je uřízl, přeměřil, rozdělil vruty, vytvořil z cihel a desek stůl na kompletaci součástek, pak jsem zjistil, že je chyba v návodu a spojovacích desek nemám mít 10, ale jen 8, takže 2 destičky mám do zásoby, kdyby něco. To se hodí. Konečně se tedy pustím do kompletace pískoviště. No, a hádejte co - vybitá vrtačka….

No tak to ještě 14 dní počká, že jo…

A do třetice už to mám natrénováno, takže to bude odsejpat! :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz