Hlavní obsah
Lidé a společnost

Náš vysněný domeček: Vesnický život

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jakub Jonáš

Život na vesnici

Vesnice, klid, pohoda a dostatek sazeniček.

Článek

Žena se mě zeptala, co se mi líbí na vesnickém životě. Bez váhání jsem odpověděl:

„Klid. Málo lidí. Příroda, zahrada, čerstvý vzduch.“

Pak se zeptala, co mi na tomhle stylu života vadí. Opět jsem odpovědět bez hlubšího zamyšlení:

„Nic.“

Asi toho k životu nepotřebuji moc. Mít svůj klid a pohodu, hodně práce (to je pro nás hyperaktivní workoholiky důležité) a šťastnou rodinu.

Každý den teď se synem ráno kontrolujeme, jak nám vyrostly sazenice zeleniny a společně je zaléváme. Pak nakrmíme kočku a psa, nasypeme ptákům slunečnici do krmítka a chvilku přes okno pozorujeme, jací opeřenci k nám dnes přiletí. Se ženou si dáme kafíčko a snídani, pohrajeme si s malým rošťákem (…myslím syna) a vrhám se k počítači na několik hodin k práci.

Teď mi dochází, že jsem se na oplátku nezeptal své ženy, jak to má s vesnickým životem ona. To musím napravit, aby ten „klid a pohoda“ doma nezmizely, a aby večeře nebyla dnes studená :)

Jak to máte s vesnicí vy? :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz