Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Seriál: Jak (ne)založit střední školu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: https://unsplash.com

Ilustrativní foto

Neustále kolem sebe slyšíme, jak velký problém je umístit děti na střední školu. Otevírám vám možnost podívat se na toto téma i z druhé strany, a to z pohledu zakladatele nové školy.

Článek

Kdo jsem a proč jsem se rozhodl tento seriál psát

Od malička jsem toužil po vlastní mateřské školce. Moje profesní kariéra mě ale odvanula na míle daleko a většinu času jsem strávil v oblasti automotive a v poslední době i v prostředí e-commerce. Až po nuceném ukončení mého projektu z důvodu COVID-19, jsem si uvědomil, že se chci vrátit zpět k mé myšlence a splnit si tak svůj velký sen - mít vlastní mateřskou školku.

To, že jsem nakonec skončil u zakládání střední školy, co mě k tomu vedlo a jak moc trnitá cesta to je, bylo důvodem, proč jsem se rozhodl tento seriál napsat. Cílem není odradit další nadšence od vstupu do školského systému, přinášení inovací a boření mýtů o tom, že musí školství vypadat stále tak, jak bohužel dnes většinou vypadá. Naopak - rád bych vám touto cestou předal důležité zjištění - bolí to, ale jde to! Zároveň upozorňuji, že ani my nejsme stále u cíle. Jelikož na projektu pracujeme již přes dva roky, budou první články seriálu retrospektivní. Od určité chvíle - upozorním vás na to - začnou být odrazem toho, co nás během aktuálního časového úseku potkalo.

Snad pro vás budou mé články inspirací a motivací ke splnění si vašich vlastních snů.

V dalším článku už vás tedy čeká začátek našeho příběhu. Jsme na to dva a bez mojí kolegyně bych si můj sen asi nikdy nemohl plnit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám