Hlavní obsah
Sport

Na Vencu Jurečku přišla řada v pátém zápase?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Četl jsem rozhovor s Jindřichem Trpišovským a připadá mi, že ani on nevěří tomu, co cpe médiím.

Článek

Václav Jurečka, autor už nyní čtyřiceti gólů za Slavii, přesto, tak trochu, mimo základní sestavu.

Četl jsem rozhovor s panem Trpišovským a nemohu se zbavit dojmu, že médiím vždy tak jako něco řekne, aby vždy uklidnil novináře a média a ta nedělala „kachnu“ z případu Jurečka.

„Venca má skvělá čísla na trénincích i v přípravě, ale až teď na něj vyšla řada“. Blablabla. No, tak si říkám, k čemu teda na Slavii mají přístroje na měření výkonnosti a další věci, které určují připravenost hráče, když pak toho nejlepšího (dle ukazatelů) dají do základu až v pátém zápase sezony. Nechápu! Je to taková obehraná písnička se sestavou Slavie a upřímně jsem takto podobná vyjádření od trenéra slyšel v minulosti již mockrát.

Namátkou Lingr, bez kterého si trenér nedokázal sestavu ani představit a šup, v dalším zápase byl na lavičce, aby ho za nedlouho Slavia prodala.

Přijde mi jen zvláštní, proč nejlepší střelec dvou ročníků, který má skvělá čísla v trénincích i v přípravě, sedí stále na lavičce?! Chorý minulý zápas v předkole Ligy Mistrů hrál velmi dobře, ale nemohu se zbavit dojmu, že i kdyby ve Slavii nebyl, Jurečka by stejně nehrál.

Divím se i samotnému Jurečkovi, že s jeho schopnostmi leští lavičku. Jasně, peníze, které ve Slavii má, by mu jinde nedali, ale pokud se chce prodat ještě do zahraničí, musí být na očích, a to v rozlišováku na lavičce určitě nebude.

Včera rozhodl zápas právě on a jsem zvědavý, zda v dalším zápase zase bude sedět?

Zajímá mě, kam povedou jeho další kroky, ale myslím si, že do konce sezony ve Slavii nevydrží.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám