Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jsem materiálně velmi bohatý, ale přitom obyčejný člověk.

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Přesto mi něco chybí a nemohu přijít na to, co.

Článek

Zdraví mi slouží i proto, že jsem si jej mohl koupit na nejlepších našich i světových klinikách.

Koupil jsem si několik akademických titulů bez studia.

Jezdím luxusními auty, neomezován žádnými předpisy, protože všechno lze vyřešit penězi.

Vlastním tolik luxusních domů a vil, takže vlastně nevím, kde je můj domov.

Vlivní mají o přátelství se mnou zájem a vlastně kde kdo stojí o přátelství se mnou. Zejména potom slečny, a dokonce i vdané ženy, nevím však proč.

Nemám problémy, neznám překážky, nic pro mne není nemožné, protože vše mohu zaplatit.

Cestuji po celém světě, i když názvy všech kontinentů neznám, jak se snažili na základní škole, ale marně o to, abych se naučil je alespoň vyjmenovat.

V matematice jsem rovněž neprospíval, takže ani nevím, kolik vlastně mám peněz.

Jak jsem k nim přišel však vím přesně. Díky obyčejným, hloupým lidem.

Přesto všechno mi něco chybí a nemohu přijít na to, co.

Odpoví mi na to někdo ?

Vždyť jsem velmi bohatý, ale přitom obyčejný člověk.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz