Článek
Trinity bank je hlavním sponzorem zábavného pořadu s problematickou soutěží Český slavík.
V průběhu přímého vysílání hlavní sponzor několika svými reklamními vstupy inzeroval ( lákal nevědomé) na skvělou úrokovou sazbu u spořících účtů ve výši 4,08 % p. a.
Touto cílil pouze na nové klienty, střadatele, zatímco dosavadním svým živitelům , středatelům, snížil úrokovou sazbu 3,78% do 500.000 Kč a nad 500.000 na 2,58 % p. a. !!!
A bude hůř, ale pouze pro střadatele, živitele bank.
Ne skrze snižování úrokových sazeb ČNB, ale skrze nenasytnost a zvyšování, přes hospodářskou krizi v naší společnosti, miliardových zisků majitelů peněžních ústavů.
Po získání nových klientů záhy úrokové míry nově založených účtů půjdou výrazně dolů, jako se stalo u dosavadních střadatelů.
Hlavně, že bankovnictví v ČR je stabilizované.
Když jsme u slavíků heslo sponzora je: Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.