Článek
Vánoce se kvapem blíží. Čím méně času do Vánoc zbývá, tím více marketingových kampaní startuje. Obojí jde ruku v ruce s tím, že získat v dnešním období skvělou spolupráci není vůbec snadné. Co se týká spoluprací na Instagramu, platí to dvojnásob. I proto méně úspěšní lidé spouští antikampaně. Proč, to je zřejmé. Bojí se výkonnější konkurence s výsledky, o kterých si mohou nechat jen zdát.
Je až s podivem, že se tyto praktiky objevují vždy před Vánocemi. Jindy v roce jsem se s tím nesetkala. Vždy se jedná o antikampaň jako přes kopírák. Domlouváte si spolupráci s menší společností a najednou se o sobě dozvíte informace, že vám zůstává rozum stát.
Naštěstí existuje jen málo lidí, kteří si na tomto jednání založili svůj business plán. Obvykle jsou to lidé, kterým se nedaří tak, jak by si přáli. Ale veřejně se chlubí tím, jak jim blog a sociální sítě vydělávají statisíce až miliony měsíčně.
Ano, opravdu existují lidé, kteří takové příjmy ze sociálních sítí mají. Ale je jich poskrovnu. Navíc nemají 10, 20 nebo 50 000 sledujících. Ale mají jich minimálně statisíce. A opravdu nezaložili svůj business na poskytování průměrných rad ostatním nebo na vydělávání na pofidérním burzovním programu.
Mít placené spolupráce na Instagramu je dnes snem spousty lidí. Je však načase si uvědomit, že takto Instagram nefunguje. Instagram vám neposkytne peníze za zhlédnutí příspěvku. A pokud nemáte statisíce sledujících, ani společnosti vám za příspěvek desetitisíce nezaplatí. Pokud chcete svobodně tvořit a opravdu vydělávat, není nic jednoduššího, než si založit blog na Médium, který spadá pod Seznam. Pokud máte zajímavá témata a kvalitní recenze, které lidi zajímají, pomocí reklamy u příspěvku si opravdu vyděláte. Ale chce to mít nápad a vědět, co chtějí lidé číst. Další výhodou této platformy je, že nepotřebujete statisíce sledujících. Kvalitně napsaný článek si totiž své čtenáře snadno najde. Jen jednu nevýhodu Médium má. Autor musí umět psát a ne se jen zesměšňovat na videích.