Hlavní obsah

Malý penzion na kraji Uherského Brodu mile překvapí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Canva

Ilustrační obrázek

Najít ubytování na malém městě nebývá snadné. Když už se v malém městě ubytování najde, obvykle je za astronomické ceny, které neodpovídají kvalitě ubytování ani servisu. Ale najdou se i výjimky.

Článek

Já jsem na jednu z těchto výjimek narazila při hledání ubytování v Uherském Brodě. Původně jsem se chtěla ubytovat v pro mne známém penzionu, ale nestihla bych přijet včas. Hledala jsem proto alternativu. Našla jsem několik hotelů a penzionů, které měly ubytování za ceny, které úplně neodpovídaly tomu, co nabízí. Ale jednu výjimku jsem přeci jen našla. Sice trošku od centra, ale zato s parkováním a se vším, co jsem potřebovala.

Penzion Pasát, tak se ona výjimka jmenuje, stojí skoro na konci Uherského Brodu, nad říčkou Olšavou. Noc v tomto penzionu vyjde přibližně na 600,-Kč bez snídaně. Za tuto cenu máte k dispozici čistý pokoj s pohodlnou postelí, vlastní koupelnou a připojení na Wi-Fi. V pokoji nechybí lednička, která v tom mém byla dosti hlasitá, a malá televize s jednoduchým ovládáním a několika základními programy. K dispozici jsou také ručníky a sprchový gel. Parkování u penzionu je zdarma.

Kromě ceny za ubytování a to, co penzion Pasát nabízí, mne mile překvapilo, jak je penzion tichý. Byť jsem v něm nebyla ubytovaná sama, nikoho jsem neslyšela přicházet, odcházet ani splachovat nebo se sprchovat. Odnikud nebyla slyšet televize. Jediné, co mne rušilo, byla hlasitá lednice, kterou jsem musela vypnout.

Do centra města je to z tohoto penzionu pár minut pěšky. Do přírody je to ještě blíž. Stačí projít přes sídliště a jste v oáze klidu s nádhernými výhledy. Také si cením možnosti, že je možné ubytovat se i po čtvrté hodině odpolední. Stačilo domluvit si přibližný čas a s příjezdem a ubytováním nebyl problém. Paní byla moc milá a vyšla mi vstříc i tehdy, když jsem potřebovala odjet před sedmou hodinou ranní.

V tomto penzionu nebyl až na ledničku jeden jediný problém. Takže za mne, až pojedete do Uherského Brodu a budete hledat ubytování za rozumnou cenu, zkuste se ubytovat v penzionu Pasát. Žádný luxus to není, ale kvalitní ubytování za rozumnou cenu tu na vás čeká.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz