Hlavní obsah

Restaurace Hájenka na Šumavě je místo, kde se nemusíte bát najíst

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Jídlo v restauraci Hájenka

Restauraci Hájenka najdete na Šumavě, ve Filipově Huti. Byť se nachází na místě turisticky exponovaném, ceny má přijatelné a jídelní lístek široký tak akorát, aby si z něj vybral úplně každý.

Článek

Do restaurace Hájenka jsem chodila při svém pobytu v pensionu Korýtko několik dní a za tu dobu jsem ochutnala většinu jídelního lístku. S jídlem, jehož cena se pohybuje okolo 250,-Kč za porci, jsem byla vždy spokojena. Steaky mají výborné, v menu nechybí řízky, hovězí guláš ani saláty. I nápojový lístek je široký, ať už se jedná o alko či nealko nápoje.

Obsluha restaurace je rychlá a profesionální. Byť je restaurace relativně vytížená, nikoho neodbyde a na vaše otázky odpoví, samozřejmě pokud odpověď ví. Díky místní znalosti vás nasměruje na místa, o kterých ani mapy nemají tušení a ukáže vám zkratky pro lepší cestování. Pokud chcete v lokalitě strávit více času jako já, je tato restaurace dobrým zdrojem informací.

Jediné, co vidím jako nevýhodu této restaurace je, že se otevírací doba řídí podle obsazenosti. To může být v určitém ročním období problém.

Co se týká restaurace samotné, těšit se můžete na útulný interiér i stylovou zahrádku. Co dojem z návštěvy trošku kazí je, že v televizi hraje moderní hudba, která se k interiéru úplně nehodí.

Já jsem byla se vším v restauraci spokojená. Dokonce i pro psíky jsem dostala vodu ve velkých miskách. Za sebe tak mohu tuto restauraci doporučit všem, kteří se ubytují v pensionu Korýtko i náhodným kolemjdoucím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz