Hlavní obsah

Vědí o mě citlivé informace !

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Státe, ochraň mě !

Článek

Cítím se ohrožená od prvního nadechnutí po příchodu na svět. Tehdy moje maminka prozradila zdravotníkům, jak mě bude další desítky let oslovovat. Poté mě zaevidovali do matriky. Při první návštěvě u lékaře je vyzrazena adresa mého pobytu. Už se vezu, zatím jen v kočárku. Pak nástup do školky, do školy, citlivé informace o mé osobě získává větší a větší množství subjektů. Výška, váha, barva očí, kvalita zubů, studijní výsledky. Po nástupu do zaměstnání je to ještě horší, jste/nejste vdaná, máte/nemáte děti, jak se jmenují, kdy se narodily. Pak si požádáte o půjčku v bance. Jaké jsou Vaše majetkové poměry, kolik bere manžel, splácíte i jiné závazky? Uzavírám smlouvu na odběr plynu, elektřiny, vody, internetu. Dejte nám rodné číslo, adresu…, kolotoč informací o mé osobě se točí stále rychleji a informace proudí všemi směry. A to ani nemluvím o návštěvě gynekologa. Kdy jste měla poslední m….y, kdy naposled s…ž? Včera před spaním, už po vyčištění zubů, jsem snědla kousek čokolády, ale to opravdu nikomu neřeknu. Chci mít také svoje tajemství.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám