Článek
Sleva na mléko není sleva
Dneska si pěkně detektivně rozebereme kauzu, kterou jsem pracovně nazvala případ trvanlivého polotučného mléka privátní značky Boni, které Penny Market nabídl ve středu v rámci akce „Super středa“ za neuvěřitelných 11,90 Kč. Super, že ano. Aby ne, když původní cena přitom činila 20,90 Kč, což znamenalo slevu 43 %.
Samozřejmě, mělo to i své podmínky – každý zákazník si mohl odnést maximálně jeden karton po 12 kusech za den, což ale neodradilo moji sousedku, která má kartu do Penny na každého člena rodiny, takže si prostě pět těchto kartonů odnesla. Ale já ji vlastně chápu, nabídka platila pouze jeden den, takže kdo zaváhal, měl smůlu.

Sleva, která vlastně není slevou?
Jenže ve čtvrtek, kdy začal platit nový leták, se situace opakovala – polotučné mléko značky Boni bylo opět ve slevě. No nevadí, tak nabídku prodloužili – to je fajn, ne? Ale chyba lávky. Tentokrát bylo za pěkných 12,90 Kč, což znamenalo „jen“ 38% slevu. V podstatě to tedy znamenalo zdražení o korunu oproti předchozímu dni.
Za mě to korunoval jejich Facebook, na kterém se skvělo tohle heslo: „Z takhle nízkých cen vás až zamrazí. Teploty padají a ceny v Penny taky.“ A jako první sleva v seznamu bylo opět ono mléko. To si ti ve vedení vážně myslí, že my, lidé, máme paměť jako zlatá rybička (oblíbené rčení mého dědy), která si nepamatuje, co bylo včera? No to jsem se pěkně rozčílila.
Mně na té koruně až tak nezáleží, jde mi o to, že mám prostě dojem, že z nás někdo dělá nepokrytě blbce. A to se mi prostě nelíbí.