Hlavní obsah

Bývalá tchyně mi svedla nového partnera. Důvod mě nepřekvapil

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (AI premium license)

Bývalá tchyně Anety byla vždy krásná žena. Manžel jí zemřel mladý, ona si po překonání bolesti užívala život a často střídala muže. To ještě mladou ženu nenapadlo, že si jednou vymění partnery i s ní.

Článek

Když jsem řekla moji tchyni Janě, že se budu s jejím synem rozvádět, bylo to hotové peklo. Tohle se v jejich rodině nenosí, aby žena muže opouštěla, co si to vlastně dovoluju.

Na rady okolí jsem nedbala

Jenže mě to bylo jedno, já byla zamilovaná a jediné, co jsem si přála, bylo zmizet. Byla jsem totiž zamilovaná do jiného muže. S Martinem, dnes bývalým manželem, jsem měla dvě děti. Jejich příchod nám dal zabrat, zkrátka jsme nebyli schopní tu rodinu udržet. Možná, že kdyby nám tehdy tchyně občas pohlídala, měli bychom na sebe víc času.

Tehdy se snažila, abych odešla bez ničeho, nezajímalo jí, že vychovávám její dvě vnoučata. Tak ona to měla, byla sobecká, ačkoliv něco v ní vás nutilo mít jí rád. Zvláštní žena.

Přijela za námi na chatu

Zajímavé bylo, že Martin byl s naším rozvodem úplně v pohodě, jako dospělý muž to bral tak, že to zkrátka nevyšlo a kvůli dětem můžeme zůstat přátelé.

Když se asi za rok situace uklidnila, Jana začala zase za námi jezdit. Jednou dokonce přijela na rodinnou chatu, aby viděla vnoučata. Trochu se pilo, tancovalo, říkala, že přespí.

Ráno jsem jí našla nahou vedle Jakuba, mého nového partnera. U ní v pokoji, když jsem ho hledala. Křičela jsem, co to dělají, jestli si dělají legraci. Jana se smála, že prý to mám za to. Nejdivnější ze všeho je, že dnes s Jakubem tvoří pár. Přitom by mohla být jeho máma. Ale tak láska se asi neptá. Nebo pomsta?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Anetou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz