Hlavní obsah
Lidé a společnost

Herec Jan Révai kdysi skončil ve vězení. Přepadl benzínku kvůli dluhům z hraní na automatech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: David Sedlecký, CC BY-SA 4.0 via Wikimedia Commons

Bylo mu 19 let a skončil ve vězení. Zkušenost, na kterou herec Jan Révai z filmu Rebelové už asi nikdy nezapomene. Měl dluhy a chtěl je vyřešit tak, že přepadne benzinovou pumpu.

Článek

Patří mezi ty nejvíc charismatické herce, které u nás v Česku máme, hořká zkušenost ho ale provází dodnes. Když mu bylo devatenáct let, rozhodl se, že přepadne benzinovou pumpu. „Nadělal jsem tehdy dluhy, protože jsem hrál na automatech. Potřeboval jsem sto tisíc. Bylo tam osm. Prostě totální amatér, až je mi to dneska směšné,“ vzpomínal později.

Drsnou zkušenost před dětmi neskrývá

Nikdy přitom tuhle událost netajil, a to ani tehdy, když se stal slavným hercem a začalo se o tom mluvit. Naopak to vnímá jako své selhání, ze kterého si vzal poučení. A neskrývá to ani před svými dětmi.

„Měl jsem zásadu, že to budu říkat všem a vždycky,“ má jasno herec. Po návratu z vězení na sobě začal makat a brzy se stal uznávaným a obsazovaným hercem. Splnil si tak sen a těch 100 tisíc, kvůli kterým tehdy riskoval čest i svobodu, dnes už dávno vydělal.

Štěstí našel u slovenské herečky

Po milostných trampotách našel štěstí u herečky Zuzany Šulajové, kterou si vzal po dvanácti letech společného soužití. Mají spolu dva syny a způsob, jak je vychovávat, prý Révai odkoukal od své maminky, která pro ránu nešla daleko.

„Moje maminka byla sekernice tělocvikářka. Běhal jsem před ní kolem stolu a ona na mě křičela, abych dal ruce pryč, že to bude bolet ještě víc. Od té doby vím, jak zacházet se svými dětmi,“ prozradil s úsměvem v pořadu 7 pádů Honzy Dědka a moc obdivů za to nesklidil. Zejména v době, kdy se bojuje za zákaz tělesných trestů.

Alespoň koníčky si Révai změnil - na automaty už zanevřel a dnes miluje svou motorku, se kterou cestuje po celém světě. Už objel Kavkaz, střední Ameriku, Jižní Ameriku, Chile i Bolívii.

Zdroj: MF DNES, zeny.iprima.cz, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Jan Révai
Rebelové

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz