Hlavní obsah

Miroslav Etzler popsal dojemný okamžik se svým synem, který se stal uprostřed noci

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Po boku mladší přítelkyně prošel herec Miroslav Etzler velkou proměnou. Dříve platil za rebela, svůdníka i milovníka alkoholu, což ho na chvíli stálo klidnou mysl. Jak si teď užívá svého syna?

Článek

„Jednou se probudil - my spíme spolu v posteli, jsme na sebe strašně fixování - a díval se na mě poměrně dost vážně. Objal mě a řekl mi do ucha: Já jsem si tě vybral. Na to nikdy nezapomenu. To je pro mě jeden z největších zázraků, který jsem zažil,“ přiznal herec pro časopis Čas pro hvězdy.

Divokou minulost nechal za sebou

Dříve platil za vyhlášeného rebela a svůdníka, kterého na čas dostali jeho démoni. Kromě častých nevěr holdoval také alkoholu, na kterém byl závislý. Právě pití ho nakonec dostalo až do blázince.

Dnes si uvědomuje, že dával dříve přednost kariéře a nic jiného ho nezajímalo. „Byl jsem idiot. Synovi se to snažím vynahradit,“ řekl Etzler upřímně.

Našel tu pravou

Po jeho boku stojí věrně Helena Bartalošová, syn Samuel a tchyně Miluška, kvůli kterým se teď herec může přetrhnout. Dříve by to do něj nikdo neřekl, ale vypadá to, že se opravdu polepšil!

Dokonce se odstěhoval z Prahy na Liberecko, převzal hlavní místo v kuchyni, a největší radost má, když připravuje svůj oblíbený guláš. Jeho věrní fanoušci se nestačí divit, tahle proměna se vážně povedla!

Zdroj: CNN Prima News, blesk.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Seriál Pojišťovna štěstí

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz