Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Se starším mužem byl život dokonalá pohádka, než došlo na peníze, říká Nela (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Nela si našla staršího muže v baru, kde pracovala. Chodil tam vždy na skleničku po práci a báječně si popovídali. Pár let spolu prožili dokonalou pohádku, jenže když se chtěla Nela vdávat nebo alespoň koupit dům, krutě narazila.

Článek

Po letech vztahu jsem předpokládala, že máme s Tiborem společné peníze, že něco budujeme společně. Samozřejmě že byl úspěšnější než já, byla jsem jen pouhá servírka. Ale nikdy bych o sobě netvrdila, že jsem líná nebo že bych si ty peníze neuměla vydělat.

Choval se divně

Po domě jsem zatoužila zejména ve chvíli, kdy se zase blížilo jaro a mě chyběla zahrada. Tibor ale řekl, že pokud se něco bude kupovat, musím si to koupit sama. Nechtěl ani slyšet o tom, že bychom něco budovali společně. Moc jsem to nechápala.

Jeden večer z něj vylezlo, že ho bývalá manželka obrala skoro o všechno a on už to nechce riskovat znovu. To nedávalo smysl, protože my jsme manželé nebyli a já ho o nic obírat nechtěla. Naopak mě zabolelo, že vůbec myslí na to, že bychom se rozešli, protože já jsem vnímala naši lásku jako něco, co vydrží do konce života.

Došlo mi, že zůstanu sama

Každopádně mě postavil do nelehké situace, protože v této době pochopitelně nemám takové příjmy, aby mi to stačilo na koupi domu. I kdybych se snažila sebevíc, pořád bude něco chybět. A to budeme žít jen na hromádce, co děti? Co svatba?

Z Tibora najednou vylezlo, že už vlastně děti nechce, už dvě má. Nechce se ani ženit, to už taky zažil. Jenže - co já? Miluju ho, ale obětovat celý život jemu, to se zdá zkrátka až příliš…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Nelou J.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz