Článek
Je snad někdo, koho nerozčiluje v seriálu postava Medarda a Báry? Člověk až přemýšlí, proč do takové postavy šla talentovaná herečka Sara Sandeva. S ní a Vincentem Navrátilem přišlo do seriálu zlo a nepříjemné scény, které mají daleko k pohodě po osmé večerní.
Karel a jeho domeček
Téma střídavé péče bylo to, co seriál odlišovalo od ostatních. Příběhy z reprodukční kliniky, doktorka v podání Patricie Pagáčové, floutek Vašek Matějovský… Bylo to opravdu nutné? Proč scenáristé zničili něco, co jim donedávna vlastně docela dobře fungovalo?
Absolutním vrcholem je Karlův pobyt „v domečku“ a šílený terapeut, který chodí svého klienta v noci uspat. O tom, že důvodem jeho vyhoření bylo to, že studentovi urval uši, ani nemluvě. Zajímavé vztahy jsou absolutně pryč a je to jen nepochopitelný bizár.
O střídavé péči už to dávno není
Jen marně si diváci lámu hlavu, proč něco tak dobrého, kvalitního, vtipného a potřebného v této době scenáristé znovu překlopili do podivného „nic“, co diváka vlastně ani nebaví. O střídavé péči děti už se vůbec nemluví, Martina bydlí s batoletem v maringotce, Vágy opečovává svou Vodárnu (která je to jediné dobré z novinek) a Kostková se hroutí z Karla, který se rozhodl, že bude po zbytek života malovat mandaly a stavět puzzle.
Škoda dobrého seriálu, vypadalo to nadějně. Tahle ztratí své diváky dřív než někdo řekne švec. Koho zajímají úplatky na reprodukční klinice, když jsme se mohli dozvědět mnohem víc o tom, jak vychovávat společně milované děti, když nám to partnersky nevyjde?