Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Tak dlouho jsem prosila o prstýnek, až jsem ho dostala. Skončilo to katastrofou, říká Jarka (29)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Jarka se toužila stát nevěstou - a manželkou svého partnera Martina. Ne, že by snad měla pocit, že se pak něco změní, ale všechny kamarádky byly už dávno vdané. A ona si přišla nechtěná. A tak začala na svatbu tlačit. Dobře neudělala.

Článek

Chtěla jsem se vdávat. Tak moc, že jsem za Martinem chodila v podstatě každý den a byla naštvaná, že si mě ještě nevzal. Dospělo to do té fáze, že jsme se hádali každý den kvůli svatbě. Čím víc jsem chtěla já, tím méně chtěl on. Jak zvláštní, že?

Udělal to z donucení

Zpětně mi přijde, že už to Martin asi nemohl poslouchat a prostě ten prstýnek koupil. Přišel, zeptal se, já jsem byla nadšená - a mohla se plánovat svatba. Asi jsem mu v tu chvíli prostě dala na nějaký čas pokoj, což mu vyhovovalo.

Pamatuju si, že jsem nadšeně zařizovala občerstvení, místo, šaty, obepisovala hosty, vytvářela dekorace. Vyloženě jsem se v tom vyžívala, ale Martin tehdy neplánoval vůbec nic. Omlouvala jsem to tím, že je to zkrátka muž.

Přišlo rozhodnutí…

Když došlo na náš svatební den, od rána jsme se neviděli. Cítila jsem, že je něco špatně, jako by vám celý svět říkal, že máte koukat kolem sebe.

Došli jsme k oltáři, došlo na osudnou otázkou - a Martin se mi omluvil, že tohle nemůže a pak ze sálu utekl. Za pár dní si přišel pro věci, omluvil se znovu, a pak už jsem ho nikdy neviděla. Dnes už vím, že tlačit muže do svatby nemá žádný význam. A může to skončit katastrofou… Kdybych si to jen uvědomila dřív.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Jarkou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz