Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel chce mít jednou ročně povolenou nevěru na celý víkend, říká Klára (32)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když přišel za Klárou její manžel Adam s tím, že si chce jednou za rok užívat, co mu hrdlo ráčí, byla trochu překvapená. Přeci jen si nikdy nepředstavovala takové manželství. Nakonec na to přistoupila, ale povolená nevěra jí teď nedá spát.

Článek

Když Adam přišel s tím, že chce jet jednou za rok s kamarády na vodu a tam si užívat všeho, co bude k dispozici - včetně lačných studentek toužících po letním dobrodružství, byla jsem v absolutním šoku. Křičela jsem, že to snad ani nemůže myslet vážně!

Proč chce z manželství utíkat?

Jenže myslel. A rozhodl se to realizovat. Prý potřebuje zase na chvíli cítit, že žije. Nechápala jsem to, manželství nám klapalo, a i když se mi nedařilo nějaký čas otěhotnět, myslela jsem, že jsme v tom spolu.

Adam totiž jezdil jednou za rok do Českého Krumlova sjíždět vodu, což miloval. Nevadilo mi to, nikdy jsem nebyla typ, který by někomu zakazoval kamarády. Jenže teď se stal jeho výlet mojí noční můrou, kterou jsem si nepředstavovala ani v těch nejhorších snech.

Nedokázala jsem se soustředit

Když odjel před rokem, musela jsem si vzít na celý týden dovolenou, protože jsem nebyla schopná nad ničím přemýšlet nebo v práci něco udělat. Kdykoliv delší dobu neodepisoval, běželo mi hlavou, co asi dělá, s kým mě podvádí, určitě si užívá. Byla jsem jako blázen, nedokázala jsem se soustředit vůbec na nic jiného.

Teď mě děsí, že letos pojede znovu. Nechci mu to zakazovat, protože se bojím, že bych o něj přišla. Už mnohokrát mi říkal, že on zkrátka neumí být věrný jen jedné ženě. To mi ale zapomněl říct, než jsem si ho vzala, a přišel s tím až po pár letech. Možná bych měla myslet víc na sebe a prostě odejít…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Klárou C.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz