Hlavní obsah

Tchyně nám dala k výročí svatby bizarní dárek. Tohle jí asi neoplatím, říká Agáta (31)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Myslela jsem, že mě rodina mého manžela už nepřekvapí. Mýlila jsem se. Tchyně nám každý rok dává k výročí svatby dárek, což je milé. Letos byla ale kreativní až moc.

Článek

Tchyně je velmi otevřená, pokud jde o různá témata. Někdy je to dobré, ale… Přesto existují věci, které bych raději s maminkou svého manžela neřešila. Pamatuji si, jak se mě ptala, jak nám to s Honzou klape v posteli. Šíleně jsem zrudla a nevěděla jsem, co jí na to mám říct. Je to přece její syn a ona se mě ptá, jaké je to u nás v posteli? Její otevřenost mě někdy až děsila.

Nebojí se kontroverzních témat

Jednou nám nad sklenkou vína barvitě popisovala, jak se miluje s Karlem, mým tchánem. To nebyla zrovna konverzace, jakou bych si k pátečnímu večeru představovala. Nikdo z přítomných to sice nechtěl poslouchat, ale ona se nechala unést do podrobností o svazování, lubrikačních gelech a pomůckách. Všem nám bylo hrozně trapně.

Tchyně Alena se však zdá být naprosto nebojácná a svůj intimní život řeší otevřeně kdekoli. Pro ni je toto téma zjevně naprosto normální, ale já to mám vážně naprosto opačně.

Co jsme si rozbalili k výročí?

Jednou jsme si k Vánocům rozbalili erotickou hru. To jsme ještě ustáli. Ale nevěděli jsme, že přijde ještě něco horšího. Když Honza otevřel dárek k výročí, který byl označen jako náš společný, rozbalil vibrátor. „Pro hezké chvíle!“ vykřikla tchyně nadšeně. Dodnes si pamatuju nechápavý pohled, který manžel své mamince věnoval. „My s tátou máme taky jeden, užijí si to s ním oba, uvidíš,“ pohladila ho po hlavě. Trapněji mi nikdy nebylo.

Dárek od tchyně jsme nikdy nepoužili. Používat erotickou pomůcku, která mi připomíná tchyni nebo její milování s manželem, není můj šálek kávy.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Agátou K.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz