Hlavní obsah
Lidé a společnost

Vacula vzal roli ve Zlaté labuti, protože měl na účtě tři tisíce a dluhy kolem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: se souhlasem TV Nova

Věříte na osud? Herec Adam Vacula už jistě ano. Když totiž dostal roli v seriálu Zlatá labuť, příliš nad tím nerozmýšlel a co ho nakonec přesvědčilo, byla především tíživá finanční situace. Dnes je díky postavě Petra Kučery hvězdou.

Článek

Role bohatého nápadníka Kučery, kterého hraje ve Zlaté labuti sympatický herec Adam Vacula, přišla pro herce právě včas. Svěřil se, že když obdržel nabídku, měl na účtu sotva tři tisíce, a tak se ani nerozmýšlel, že by na to nekývnul. Zacházet s penězi prý příliš neumí a málokdy udrží korunu.

Měl hluboko do kapsy

„Nebylo to tak, že by mi zavolali: Adame, vybrali jsme vás na roli Petra a už ani nemusíte chodit na kamerové zkoušky. To opravdu ne. Casting byl poměrně velký, tříkolový, trval asi tři týdny. Poslala mě na něj moje milá agentka Petra Svarinská. S tím, kolik jsem měl na účtu, jsem neváhal, bral jsem to tak, že nemám co ztratit. Možná i to mi pomohlo,“ řekl a dodal, že tehdy měl na účtu asi tři tisíce. A to pro život v hlavním městě jistě není málo!

„Tak to bývá. Člověk občas musí něco zaplatit, uhradit nějaký dluh, zvládnout spoustu věcí. A tehdy se to nějak sešlo. Možná je taková zkušenost dobrá, protože vyburcuje k aktivitě. Řekl bych, že to tak většinou funguje,“ pochvaloval si, že to nakonec vše dopadlo dobře.

Foto: se souhlasem TV Nova

Adam Vacula v seriálu Zlatá labuť

Nový domov a svatba na spadnutí?

Dnes už se mu daří dobře a v peněžence by našel o krapet víc. Časy, kdy měl hluboko do kapsy, ho naučili se o sebe postarat. Radost mu také dělá vztah s vítězkou Masterchefa Veronikou Beskydiarovou známou jako Besky. Kvůli penězům se známým hercem kuchařka ale evidentně určitě není.

A ačkoliv má teď Vacula plno nápadnic, často o sobě pochybuje. Do teď ho pronásledují vzpomínky, kdy obrážel jeden casting za druhým a nikdo ho nechtěl. „Spousta věcí nevycházela a já nevěděl, co dělám špatně,“ říká otevřeně. Herci, který má zkušenost hlavně ze zahraničních produkcí, se tak konečně daří až teď. Koupili s Besky nemovitost, kterou společnými silami rekonstruují a proslýchá se, že si myslí na svatbu. Kdo by to do něj řekl!

Zdroj: TV Nova, VOYO, iDNES.cz, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Veronika Beskydiárová (Besky)

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz