Hlavní obsah
Aktuální dění

Začala válka 3v1. Prasárna, podpásovka a vrchol pokrytectví, píše Leitgeb své exkamarádce Pártlové

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Po patnácti letech vydala Martina Pártlová desku a zařadila na ní písničku o konci tria 3v1 Sbohem, pa, šátečku. Fanouškům neuniklo, že jde o o vyjádření pro Nikol Štíbrovou, což Martina nepopřela. Ale stála její kamarádka o takové vyznání?

Článek

„Když se dva hádají, a třetí je kat, vládne mocnou silou ty dva spojovat, když se dva smějí, třetí staví zeď, velkou silou nejde rozbíjet,“ začala Pártlová v nové písni. Není divu, že právě tahle píseň byla vůbec tou nejlepší reklamou pro nové album. Všichni toužili vědět, co se mezi trojicí stalo, proč už se nebaví, proč už spolu nepodnikají?

Právě v písni vyšlo najevo, že mezi nimi byly nějaké neshody, že to Pártlovou mrzí, a že přátelství mezi třemi lidmi vlastně není vždy jednoduché. Nic nového. Píseň to byla krásná, dojemná a Pártlová se vyjádřila pro několik médií, že z toho být cítit, že jí to mrzí.

„Je to takové moje rozloučení s 3v1. Byly jsme spolu nějaký čas a bylo to pro mě krásné. Nebylo to vždycky lehké, ale je to zkrátka takové rozloučení s holkama. Na konci si myslím, je dost cítit, že mě to mrzí,“ řekla.

Foto: komentář na Instagramu @idnescz

Smazaný komentář k videu s rozhovorem Martiny Pártlové na Instagramu média @idnescz

Komentář ale pak rychle zmizel, Pártlová napsala, že nic nemazala, zda to byla redakce nebo Nikol sama, to není jasné.

„Já jsem ji holkám posílala už někdy v listopadu, půl roku dopředu,“ říká Pártlová v rozhovoru pro iDNES.cz, na který Nikol reagovala. „Verunka plakala a Nikča se bála, že se to bude rozebírat v bulváru, ale s tím jsme asi počítaly,“ popisuje.

„Slzy byly hlavně v nahrávacím studiu. Já jsem vůbec nemohla dozpívat a říkala jsem Marcusovi, ať to tam nedává. Pak jsme to ale nechali, protože je to prostě hezké a přirozené. Přece jen jsme spolu byly čtrnáct let,“ dodala.

Prozradila také, že způsob, jakým bulvár občas řešil jejich přátelství, byl pro všechny nepříjemný. Podle komentáře Nikol se však zdá, že není cesty zpět…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz