Hlavní obsah

Západní politici a nejspíš i novináři musí snad šňupat!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Možná v titulku přeháním - jako bych byla novinářský profík, že? Ale jak jinak mám pochopit některá politická vyhlášení? No, posuďte sami.

Článek

Právě mi do oka padl článek ( na Seznamu), v němž autor cituje názor části západních politiků (a nejspíš i svůj), že Ukrajina nesmí být obsazena Ruskem, protože - ježíšmarjá - tím by se Rusko ocitlo na zápraží NATO.

Když jsem se teď k článku chtěla vrátit, abych ho čtenářům blíže identifikovala, už jsem ho nenašla. Znáte to jistě sami, co si přečtete, to zmizí a podruhé to najdete jen stěží.

Ale zpět k té naprosto překvapivé myšlence - k tomu šokéznímu objevu, že obsadí-li Rusko Ukrajinu, ocitne se u našich ( rozuměj spolku NATO) hranic. Jestliže to politikům tolik vadí, jestli se toho tolik bojí, proč, probůh, lákali Ukrajinu do svých tenat? Proč se tam snažili nacpat své základny? Proč jí slibují členství v NATO? Vždyť v tom případě budeme mít Rusko na zápraží tak jako tak, ne?

Ono těm šňupajícím politikům asi připadá mnohem lepší a jiné, když MY se nacpeme TAM, než Rusko SEM. Asi jako je příjemnější pustit partnera k vodě, než sám dostat kopačky. No - já žádné oblbující látky neužívám a ten výsledek obého mi připadá stejný - v prvnim případě společná hranice, ve druhém rozešlí partneři!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz