Hlavní obsah
Názory a úvahy

Pravdivá vtipná reklama: cestou k penězům nemusí být lež ani malá písmenka

Foto: Jindra Bezstarosti/AI ChatGPT Image

Je možné získat a nadchnout potenciální zákazníky i jinak než lží, polopravdou, skrytými závazky v malých písmencích? Zákazníci získaní vtipem se budou vracet a doporučí obchod i firmu dále.

Článek

Koupíte-li si dvě kola…

Nabízí-li nám kdokoliv cokoliv, jsme velmi obezřetní. Máme totiž zkušenost, že jsme permanentně obelháváni. Dáváme pozor na každé písmenko ve smlouvě, obzvláště na ona malá, jakože poznámky pod čarou. I „čistý“ obchodník je až nadměrně filtrován. Platí daň za nepoctivé (sou)druhy.

Koupíte-li si dvě kola, zaplatíte obě

Pravdivá vtipná reklama pak sklízí plody. Potenciální zákazník si ji přečte, poleví v kontrole a obezřetnosti a mnohem pravděpodobněji si produkt či službu koupí. Bude mít pocit, že se z něho někdo (zase) nepokouší dělat tzv. debila. Explicitně raději podotýkám, že tento článek nemá být inspirací pro bezpáteřní bytosti, které použijí vtip a pak nechají klienta zabřednout do exkrementů.

Kde jsem to vzal?

Inu, šel jsem takhle na procházku se psem. Narazil jsem na ceduli, která praví: Koupíte-li si dvě kola, zaplatíte obě.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Štěrba
Ondřej Štěrba
cyklista

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz