Hlavní obsah

Zasmějte se: Pár vtipů k 35. výročí Sametové revoluce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: ParentRap / PIXABAY.COM / Public domain

Dokud se smějeme, je dobře. Tentokrát s třemi vtipy na téma „17. listopad“ přišla umělá inteligence

Blíží se 35. výročí Sametové revoluce. Proto jsem požádal AI, zda by nemohla vymyslet tři vtipy na toto téma. Výsledek mne docela překvapil

Článek

Následující „nultý“ vtip od AI ještě není. Byl odposlechnut v nějaké tmavé paluše.

To se takhle sejdou Klaus, Zeman a Petr Pavel, a baví se o tom, kdo co dělal večer 17. listopadu.

Klaus říká: „kluci, nebudeme hrát falešné kartičky, že ne? Takže to mi věřte, byl jsem to já, kdo zařídil, aby šli studenti z Albertova na Národní!“

„Hm, Václave, tak to nic není. Já stál tehdy přímo v čele průvodu!“, chlubí se Zeman.

Slyší to Pavel a povídá:“ Václave a Miloši, na mne nemáte. Já jsem tam byl taky, a pro jistotu jsem kmital od studentů k policajtům - a naopak - tak rychle, že mne tehdy nebylo ani vidět!“

A jaké vtipy by na Sametovou revoluci vymyslela „všemocná“ umělá inteligence (AI)?

Zadal jsem jí následující klíčová slova: prezident Pavel, komunista, rozvědčík, Sametová revoluce, Klaus, Zeman, průvod, Václav Havel , a požádal ji o vytvoření tří krátkých vtipů. A výsledek? Posuďte sami, já osobně jsem nestačil jen zírat :)

1) Proč se prezident Pavel nechtěl účastnit listopadového průvodu? Protože se bál, že by ho tam někdo mohl poznat jako komunistu z rozvědky.

2) Proč se budoucí prezident Petr Pavel bál jít do průvodu? Protože se bál, že tam potká rozvědčíka, a ten mu řekne: pane Pavle, pozdravuje vás Václav Havel, a ptá se, jestli jste stále komunista.

3) Co by se stalo, kdyby se setkal Petr Pavel s Václavem Havlem? Václav Havel by mu řekl: „víš, já jsem byl kdysi také prezident“. A prezident Pavel by mu odpověděl: „No a co, já jsem taky kdysi byl rozvědčík!“

Hezké vtipy, viďte? Za rok se AI zeptám znovu, to bude ještě chytřejší, pardon, vtipnější. Takže se máme na co těšit. No a co na vtipy říkáte vy? Líbí? Nelíbí?

Hlasujte v anketě pro ten nejlepší!

Anketa

Který vtip na téma "Listopad 89" se vám zdál nejlepší?
Ten z úvodu článku
0 %
První, od AI
0 %
Druhý od AI
0 %
Třetí, od AI
44,4 %
Všechny
0 %
Źádný
55,6 %
Celkem hlasovalo 9 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz