Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zase jedno zbytečně zpoplatněné parkoviště u Lidlu

Bylo nebylo, nedávno tomu… V jednom malém městečku došlo k uzavření obrovského parkoviště Lidlu pouze pro zákazníky. Výsledkem je poloprázdné parkoviště a horší situace ve městě.

Článek

Už pár let sleduji toto parkoviště Lidlu prakticky denně. A mohu s jistotou říci, že nikdy, vůbec nikdy nebylo plné. Parkovali na něm nejen zákazníci, ale i lidé přijíždějící za prací a návštěvníci města. Parkoviště je pár kroků od centra.

Už delší dobu se proslýchalo, že bude uzavřeno závorou a kromě volných 90 minut bude zpoplatněno. No a stalo se. Nedovedu si představit, kolik musely zemní úpravy stát, ale protože trvaly zhruba dva měsíce, tak asi hodně. Mělo to smysl?

Jaká asi byla motivace majitelů a provozovatelů Lidlu?

Tak předně nelze se jich na to zeptat, lze se jen domnívat.

Při zavolání na linku Lidlu pro zákazníky se člověk nikam nedostane. Je vyslechnut, dozví se pár obecných frází, zejména, že jeho požadavek bude odeslán k posouzení.

Komu? Kolegům. Mohu dostat kontakt na někoho z Vašich nadřízených ? To bohužel není možné. Mohu žádat zpětnou vazbu? Ano, dejte mi prosím Vaši e-mailovou adresu.

Dávám a čekám. Samozřejmě marně.

Možné důvody:

Na vývěsce probíhající stavby bylo uvedeno, že důvodem je zajištění dostatku parkovacích míst pro zákazníky.

Považuji to za úplný nesmysl. Místo tam bylo vždy a v nadbytku.

Nyní parkoviště zeje z velké části prázdnotou, zákazníci zaplní sotva jeho třetinu.

Získání peněz ze zpoplatněného parkování?

Zřejmě opět nesmysl, částka je pro takový supermarket relativně zanedbatelná a dlouho bude v minusové bilanci, dokud se nezaplatí výdaje za stavební úpravy.

Zhoršení dopravní obslužnosti města ?

Jestli tohle byl ten důvod, tak se to opravdu povedlo. Škoda. Smutné. Bezohledné?

Co na to lidé?

Jeden malý příběh, a to ten můj. Ráno jsem zaparkovala u Lidlu, obvykle si koupila něco ke snídani, nebo i oběd. A odpoledne po práci, jsa unavena, nejezdila jsem za nákupem jinam, ale nakoupila jsem v Lidlu. Pro sebe, pro rodinu. Komfortní pro mě a výdělečné pro Lidl.

A to skončilo. Z principu. Již tento obchod nehodlám navštěvovat a půjdu ke konkurenci, která je vstřícnější.

Každé ráno ztratím nejméně 10 minut objížděním různých uliček, abych našla místo k parkování. Produkuji tím více škodlivin ve městě, zpomaluji i tak pomalu dopravu, není mi to příjemné, protože je to zbytečné.

Mohla bych parkovné zaplatit, mám na to. Ale nehodlám tomuto obchodu zaplatit již ani korunu.

Proč? Protože se zachoval nelaskavě k lidem, k životnímu prostředí, k chodu poklidného městečka. Bez smysluplného důvodu.

Závěrem

Možná, že ztratili více zákazníků než jen mě. Ačkoli lze mít pocit, že takové gesto /přestat tam nakupovat/ je boj s větrnými mlýny, tak já to nevzdávám. Když chce člověk něco změnit, musí jít sám osobně příkladem.

Ozve se někdo kompetentní z vedení supermarketu a vyjádří se?

Pište prosím Vaše názory, ráda bych věděla, jak na Vás tento počin Lidlu zapůsobil.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz