Hlavní obsah

Moje manželka mne nejspíš nenávidí. Jsem nevěrný ale myslím, že to není ten důvod.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Josef Beneš/leonardoAI

Do redakce napsal náš čtenář Václav Malý s neobvyklým problémem.

Článek

Moje manželka mne nenávidí. Jsem si tím jistý. Kdykoliv totiž přijdu z práce, nemám připrevnou teplou večeři na stole. Ano, slyšíte dobře, možná to některým z vás připadá podivné a jsem si jist, že jiní, by se na na mém místě již dávno rozvedli, ale já jsem muž bohabojný zákony ctíci a svou ženu nadevše milující. Ano, ten skutečný důvod, proč jsem se se svou ženou po všech těch letech protivenství stále nerozvedl je prostě ten, že ji stále miluji. Ano, i potom všem co pro mne nedělá, ji stále miluji. Abych však alespoň trochu utišil své trápení rozhodl jsem se, že si trochu povyrazím z kopýtka. Myslím, že mé manželce něco takového vadit nemůže, ba právě naopak. Je to ona, která mne několikrát ročně pravidlně upozorňuje, že jsem tlustší a tlustší. Myslím, že kdyby se nakonec dozvěděla, že mám pravidelně sex s její setrou, nejspíše by ji to potěšilo. Ona je vždy ráda, když jsem tak jak to ona říká „všímavý“ k tomu, co mi říká. S tímto mím problémem (nemilující manželkou) jsem se svěřil kolegovi v práci, říkejme mu třeba Jára. Jára mi řekl, že bych svou manželku neměl podvádět, neboť ona to vytuší a přestane mne milovat dočista. Proto také nyní píši sem do redakce. Prosím o názor. Jak si mohu znovu získat zpět lásku své ženy? Za každou odpověď budu velmi vděčný.

JUDr. Václav Malý

Náchod

Pro redakční účeli upravil doc. Josef Beneš Phd.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz