Hlavní obsah
Umění a zábava

Kreslený vtip: Revoluční přístup k zákazníkům jako konkurenční výhoda

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Jedna prodejna železářství vymyslela způsob, jak se stát nejlevnějším obchodem ve svém okolí. Jejich netradiční metoda přilákala pozornost jak zákazníků, tak i novinářů. O co šlo?

Článek

V jednom malém městečku se jisté železářství rozhodlo přistoupit k neobvyklé strategii, která šokovala místní obyvatele, ale na druhou stranu přitáhla novináře ze širokého okolí. Tento obchod totiž zavedl systém, který by mnohým mohl připadat hodně zvláštní, podle jeho majitele ale obchodu přináší konkurenční výhodu. Zdá se tedy, že zatímco ostatní prodejci se snaží zákazníky lákat tradičními metodami, jako jsou slevy a výprodeje, toto železářství šlo jinou cestou. Majitel tvrdí, že díky novému přístupu nabízí zákazníkům nejnižší ceny zboží v širokém okolí, což si vysloužilo pozornost i místní televizní stanice, která se rozhodla situaci více prozkoumat. A co se její reportér dozvěděl? Na to se podívejte v našem dnešním kresleném vtipu.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Líbil se vám tento vtip? Znáte nějaký další vtip z obchodního prostředí? Pokud ano, podělte se o něj v komentářích.

Anketa

Ohodnoťte tento vtip známkou jako ve škole: Revoluční přístup k zákazníkům jako konkurenční výhoda
1
46,8 %
2
3,8 %
3
7,6 %
4
8,9 %
5
32,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 79 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz