Hlavní obsah
Umění a zábava

Justin Grädes: O svém koncertě a natáčení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Justin Grädes

Justin Grädes je jeden s umělců, který má styl hudby v takovém zvláštním zaměření. My jsme se ho ptali na pocity a průběh natáčení.

Článek

Justine, jak se cítíte po náročném natáčení vašeho koncertu?

Musím konstatovat, že to bylo velice náročné, ale zase to bylo super a skvělý zážitek, mám z toho dobrý pocit.

Jak dlouho se natáčelo?

Tak dohromady i s technickými přestávkami o kolo třech hodin.

Kdy koncert bude veřejně dostupný?

Koncert bude veřejně dostupný v sobotu 3.6. 2023.

Foto: Justin Grädes

Kdo se podílel na natáčení tvého koncertu?

Určitě já, ale také zvukař Jirka a kameraman Honza.

Ty jsi také kytarista, kde jsi se naučil hrát na hudební nástroj?

Na kytaru hraji přibližně už od čtrnácti let, naučili mě to v Domě dětí a mládeže v Uhříněvsi. Učitelem byl mladý kluk, který byl skvělý, hodně jsem se od něj naučil a byl to zpěvák jedné hudební skupiny. Když jsem zpíval na radnici Magistrátu města Prahy 15, tak tam byl, ani jsem v tu dobu nevěděl, že tam bude a že má kapelu. Hrozně mi tam pomohl i s laděním a vše pomohl na místě připravit, byl to zážitek.

Říkal jsi, že tvůj učitel měl kapelu, prozradíš mi, jak se jmenovala a jestli ještě hrajou?

Bohužel si jméno už nepamatuji, ale údajně se rozešli, ale více bohužel nevím, je to už dlouho.

Dříve si hrával a skládal písně na kytaru, plánuješ něco vydat v tomto žánru?

Samozřejmě, už pracuji na složení skladby, která bude ve folkovém žánru, ale datum vydání zatím neznám.

Justina Grädese můžete také sledovat na sociálních sítích, kde zveřejňuje samé aktuality a novinky z jeho života.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Výherci

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz