Hlavní obsah
Umění a zábava

Justin Grädes: Rozhoduji se už jen srdcem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Justin Grädes

Talentovaný umělec Justin Grädes má plán, který vás chytí za srdce.

Článek

Justin Grädes má velké ambice a spousty cílů, které se snaží naplnit. Jeho plány vás chytnou za srdce a přimějou vás ho navštívit osobně na jednom z jeho koncertů nebo tour, kterou plánuje po celé České republice.

Máš hodně nabité měsíce. Vyprodal jsi červnovou live show Bez viny a dále plánuješ koncerty do konce tohoto roku a ještě na rok 2024. Můžeš prozradit alespoň kousek svého scénáře a na co se mohou tvoji fanoušci těšit?

Tak především bych chtěl poděkovat za tolik prodaných lístků na lve show Bez viny, vůbec jsem to nečekal a jsem za to opravdu vděčný. Co se týče koncertů do konce roku, tak budou dohromady tři, v Praze, Brně a Ostravě. A na příští rok plánuji se svým producentem a režisérem turné Open Tour po celé České republice. Fanoušci se můžou těšit na divadelní hru Komik v akci, zajímavé hosty a samozřejmě moje skladby, které budou doplněny skladbami bývalé hudební skupiny Mandrage. Ale to není všechno, bude toho více, ale zatím nechci nic moc zveřejňovat, kdyby z plánů sešlo.

Jak se vyrovnáváš s kritikou na sociálních sítích? Reaguješ na ni, a případně jakým stylem?

Kritiky je opravdu hodně, vyrovnat se s tím člověk musí, do toho jsem i šel, nemohu počítat s tím, že každý mě bude milovat. Jak na ni reaguji? Snažím se odpovědět spisovně a slušně, v jiném případě na ně neodpovídám.

Foto: Justin Grädes

Budeš příští týden vydávat nový klip ke skladbě Máma, o čem tato skladba je a jak probíhá natáčení videoklipu?

Skladba je vlastně o mé mamce, které se omlouvám za to, jak jsem se v dětství choval, za to, jak ve mně bouřila puberta a jaký jsem byl blázen, že jsem ji trápil. Natáčení videoklipu probíhá zatím hladce, pracuji s výborným kolektivem a myslím, že zatím to klape, jak má, a stejně za chvíli už máme dotočeno.

Plánuješ vydávat další skladby do tvého repertoáru?

Samozřejmě plánuji, plánuji vydávat další album koncem září tohoto roku. Takže do složení skladeb celého alba zbývá asi složit 5 skladeb.

Justin Grädes nám také sdělil, že má novou známost. O koho jde, nám ale odmítl odpovědět, budeme doufat, že nám to později sdělí.

Článek vydal: Dominika Sovová

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz