Hlavní obsah
Umění a zábava

Hrací přání

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Tenhle příběh se mi stal, když jsem studovala na vysoké, potkala jsem jednoho kluka. Jenže začal na mě dost viset, já se ho chtěla zbavit, ale nebylo to jednoduché. Pomohl mi můj zesnulý děda?

Článek

byla jsem v druhém ročníku na univerzitě a seznámila jsem se s jedním klukem, jmenoval se Oskar. Po nějaké době jsem měla z něho nepříjemný pocit, tak jsem s ním vše ukončila. Pár dní před Vánoci jsem posílala hromadné přání ke krásně prožitým svátkům, ale přání přišlo i k němu, nejprve mi psal příjemně, jak nám bylo krásně, ale já nereagovala, začal mi nadávat po SMS a vyhrožovat, nebylo to moc příjemné, měla jsem starší mobilní telefon a blokovat na něm nešlo.

Těsně před Vánoci mi zemřel ještě dědeček a a když mi bylo šestnáct, dostala jsem od něho hrací přáníčko. Jenže léta plynula a přáníčko přestalo hrát. Měla jsem ho schovaný v pokoji ve skříni pod spousty časopisů a sešitů.

Když ještě dědeček žil, jezdíval k nám na svátky z 25. 12. na 26. 12. V tu noc, když už děda nežil a normálně by u nás přespával, začalo přáníčko hrát. Já a sestra jsme se probudily. Ano, přáníčko hrálo, ačkoli plno let nefungovalo a navíc bylo schované pod časopisy a sešity.

Zvláštní?

Oskar mi pořád psal, aniž bych reagovala nadávky, výhružky, urážky. Byla už polovina ledna a já měla zvláštní sen, který byl hodně živý.

Stála jsem v mém studijním městě na nádraží a Oskar šel proti mě, bála jsem se. Náhle jsem uslyšela melodii z hracího přáníčka. Ucítila jsem na rameni něčí ruku, otočila jsem se a byl to můj děda. Zeptal se mě: „Obtěžuje tě ten kluk?“

Přikývla jsem, zadíval se na něho a Oskar s vyděšeným výrazem utíkal pryč. Od té doby jsem od něho nedostala už ani jednu SMS. Když jsem dokonce šla po městě a zahlédla jsem ho, zdrhal pryč.

Možná jsou určité věci mezi nebem a zemí. :-)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz