Hlavní obsah

Mám noční můry a pohltilo mě to natolik, že se bojím usnout

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Nikdy jsem si nemyslela, že problémy se spánkem jsou tak hrozné. Nedokážu kvůli tomu fungovat a nepřála bych to nikomu, popisuje svůj příběh Simona.

Článek

Na své praxi jsem potkala ženu jménem Simona, která se potýká s nočními můrami. Celý příběh mi odvyprávěla a dala mi svolení ho sdílet. Je tak silný, že si tu zaslouží místo.

Zažila jsem si deprese, paniky i úzkost. A nic z toho nebylo tak hrozné, jako noční můry, se kterými se potýkám nyní. Jsem nevyspalá, podrážděná a nedokážu fungovat jako v běžném životě.

Když jsem měla první noční můru a budila jsem se celá zpocená, myslela jsem si, že to je nějaká výjimka, která má co dočinění s mými depresemi, ze kterých se postupně dostávám. Jenže ty noční můry se týkají úplně jiných věcí,  než z čeho mám deprese.

Noční můry se stupňovaly a já jsem pořád doufala, že nějak samy přejdou. Nejdřív to bylo jednou za 3 měsíce, pak každý měsíc, každý týden a teď je mám každý den. Nemůžu spát, i když jsem hrozně unavená, protože se bojím usnout. Bojím se, že se nevzbudím, bojím se, že se noční můry budou znovu opakovat.

Opustil mě manžel i s dcerou, protože už to nedávali. Odvezli mě do Bohnic a teď tu jsem. Tady je to snad ještě horší, protože jsem v cizím prostředí a nemám kolem sebe lidi, které mám ráda. Prášky sice trochu zabírají a v moment, kdy už nespím třetí noc, doslova upadnu do kómatu a spím, protože moje tělo nemá energii. To je jediný spánek, kdy mě žádné noční můry nebudí.

Apeluji na všechny, pokud budete mít někdy problém s tak důležitou aktivitou, jako je spánek, řešte to včas, neignorujte to a snažte se řešit různými cestami. Nestojí to za to dostat se do takového stavu, kde jsem já.

Doufám a pevně věřím, že se z toho dostanu a že získám svého manžela i s dcerou zpět. Mám naději, že přede mnou ještě nezavřeli dveře. Oni jsou má motivace.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz