Hlavní obsah

Neznámý cizinec mi týdně posílá 10 tisíc. Uspokojuje ho, že se mám dobře

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Nevěřila jsem tomu, že to není podvod. K mému překvapení nebyl a já si teď žiju fakt spokojeně. Díky tomu jednomu cizinci, co mi posílá výplatu za nic.

Článek

Když mi napsal neznámý muž s nabídkou přivýdělku, nebrala jsem to moc vážně. V jeho zprávě, kterou mi poslal na sociální síti, stálo, že by mi rád posílal každý týden 10 tisíc a to zkrátka jen tak. Nic za to nechce. Přišlo mi to podezřelé, tak jsem se tomu jen zasmála, ale stejně jsem to ukázala partnerovi, který mi ze srandy řekl, že by nám mohl třeba zaplatit dovolenou.

S cizincem jsem si začala psát a vyptávat se, co po mě chce. Napsala jsem mu, že mám partnera a že neprovozuji žádné intimní služby a že nejsem ochotna mu posílat žádné intimní fotografie či videa.

Překvapil mě svou odpovědí, když mi napsal, že by po mě nic takového nechtěl. Jen má zkrátka peněz až moc a uspokojuje ho, když se mladé holky mají dobře. Prý mu stačí, když si s ním budu psát a budu mu posílat reporty o tom, jak si užívám a co jsem si koupit nového.

Přišlo mi to jako opravdu šílený bizár, ale něco v hlavě mi říkalo, ať to zkusím. Přítel o tom ví, nevadí mu to a když prý nebudu nikomu posílat nic intimního, je mu to jedno.

Tak jsem si řekla, že do toho půjdu, přece nemůžu nic ztratit. Samotnou mě to překvapilo, protože jsem většinou hodně opatrná, ale nějak jsem neviděla nějaké vážné riziko.

Už jsou to dva měsíce a opravdu každý týden dostávám slíbenou částku. Podmínkou je, že si peníze nesmím šetřit, ale opravdu je utrácet a ukazovat, co si kupuji. Nechápu, co se mu na tom líbí, ale funguje to.

Nikoho k tomu nenabádám, na prvním místě je opatrnost a bezpečí, takže vždy zvažte pro a proti a příliš neriskujte. Pravděpodobně jsem měla štěstí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz