Hlavní obsah
Lidé a společnost

Šla jsem s kůží na trh a neunesla jsem to. Internet je plný nenávistných lidí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Už nějakou dobu se snažím zhubnout a abych to dotáhla do konce, rozhodla jsem se svou cestu sdílet na sociálních sítích. To ale byla velká chyba.

Článek

S vzrůstajícím věkem jsem se začala řekněme celkem spravovat. Nelíbilo se mi to, ale neměla jsem tak silnou vůli, abych doopravdy zhubla a aby mi strava i cvičení vydržely. Už nějakou dobu jsem v hlavě měla myšlenku, že když svou cestu začnu sdílet veřejně, bude to mnohem větší závazek a mně se konečně povede dosáhnout svých cílů.

Samozřejmě jsem musela překonat stud a strach, co si o mě lidé budou myslet a nakonec mě kamarádky přemluvily, ať do toho rozhodně jdu. Udělala jsem si tedy profil a rozhodla jsem se to rozjet ve velkém – Instagram, Facebook i TikTok.

Vydržela jsem to měsíc. Neunesla jsem ten hate, který mi lidé dávali. A nejhorší na tom bylo, že nejvíc nenávistné komentáře mi psaly děti v pubertálním věku. Možná jsem to mohla překousnout, ale moc se mě to dotýkalo, a tak jsem si řekla, že tohle teda nemám zapotřebí.

Na druhou stranu jsem za celkem krátkou dobu nasbírala dost sledujících, asi je moje sloní tělo přitahovalo. Jenže jsem nečekala ani tolik sledujících a ani tolik hněvu. Uvědomila jsem si, že tohohle nechci být součástí a nebudu to podporovat. Takže jsem se zase stáhla zpátky a tohle už nikdy neudělám, bylo to pro mě velké ponaučení.

Nechápu, kde se stala chyba. Místo toho, abychom se vzájemně podporovali a pomáhali si, na sebe kydáme špínu, pomlouváme se a jsme zlí. Fakt se ženeme do záhuby a já vlastně nevím, jestli toho chci být součástí. Co mi zbývá? Možná by to vyřešil život v jiné zemi, kdo ví.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz