Hlavní obsah
Umění a zábava

Vtipy o moravských lékařích a doktorech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije, stoná i umírá lépe…i na Moravě!

Článek

Muž u lékaře v Prostějově:

Doktorka: "Příznaky?"
Muž: "Myšlenky na smrt, sebelítost…"
Doktorka: "Takže rýmička?"
Muž: „Může být.“

-------------

Primář u Svaté Anny v Brně povídá pacientovi: "Mám jednu velice špatnou a jednu ještě horší zprávu"
Pacient: "Nejprve tu špatnou, doktore"
Doktor: "Zbývá vám 24 hodin života"
Pacient: "A ta horší???"
MUDr.: „Měl jsem vám to říct včera…“

--------------------------------------

Sedlák z Valašska se dověděl od lékaře, že je nevyléčitelně nemocný a že brzy umře. Pane doktore, mám jedno přání: napište mi pak, že jsem umřel na AIDS.

Pročpak, vždyť máte přece rakovinu?

Víte, takovou nemoc u nás ve vsi ještě nikdo neměl. A i ten ze Zlína a další ze Vsetína, co mi chodili za ženou, teď budou mít hodně pěkně nahnáno.

A co je hlavní, nikdo se jí nadosmrti ani nedotkne.

------------------------

Do vyškovské lékárny přijde muž, v ruce bílou hůl a křičí:
„Pane lékárníku, vy dacane, vy jste mi prodal místo borové vody kyselinu sírovou!!!“


„Promiňte. Moc se omlouvám, doplatíte mi ještě padesát dva korun a budem vyrovnáni.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz