Hlavní obsah

Pár letních vtipů (nejen) o policistech z Moravy a Slezska

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

S úsměvem se žije i slouží líp! Dokonce i na Moravě!

Článek

Začneme třeba v čarokrásné Olomouci

Učitel na olomoucké policejní škole ukazuje studentům automatickou pušku: „Tak tohle je automat.“
„Automat?“ diví se jeden z budoucích policistů. „A kde je díra na peníze?“

Mezitím v Mikulově…

Telefonát na 158 - Haló, halo, policie? Jel jsem autem a srazil jsem dvě slepice."
„No tak je položte na krajnici, ať je další auta nerozmažou po vozovce.“
„Ano, rozumím. A co mám udělat s jejich motorkou?“

--------------------------------

Mezitím v Jihlavě

"A vy jste dvojčata?"
"Proč myslíte?"
„Že vás maminka oblékla stejně. Vypadáte roztomile.“
„Vystupte si a připravte si řidičský a technický průkaz.“

---------------------------------

Opavský policista zastaví rychle jedoucí automobil: „Paní řidičko, překročila jste povolený rychlostní limit.“
„Nechte mě, prosím, jet, jsem učitelka,“ žadoní a žadoní paní řidička.
„Na to jsem čekal celý život!“ raduje se policista: „Napíšete 300krát: Budu vždycky jezdit podle předpisů!“

Hezké léto!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz