Hlavní obsah

Vtipy o učitelích a žácích z Brna i Znojma

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pepa Machů

S úsměvem se žije líp…i v Brně a Znojmě.

Článek

Na náměstí Svobody v Brně:

Matka okřikla dceru, která hodila žebrákovi celou pětistovku :
„To mu musíš dávat tolik?!"
„Ale, mami, vždyť je to můj třídní učitel!“

----------------------------------

Mezitím u rakouských hranic

Říká kysele pan Bc. Vokurka ze Znojma :

„Paní učitelko, já s vámi taky nejsem často spokojený, ale už jsem kvůli tomu někdy volal vašim rodičům?“

---------------------------

Mezitím v Brně - Králově poli na gymnáziu

Hledáte něco, pane profesore?"
„Ano. Myslím, že jsem si tu někde zapomněl deštník!"
„Vždyť ho máte v ruce.“
„Vřele Vám děkuji , mládenče, nebýt vás, tak jsem odešel bez něj!“

„Rádo se stalo, ale já jsem studentka“.

A závěrečný opět ze Znojma

Ptá se tatínek malého Jury:
Pětka z matematiky, proč?„
Synátor osvětově: „Protože, tati, šestka neexistuje.“

--------------------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz