Hlavní obsah

Vtipy z Moravy (nejen) o seniorech a důchodcích

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije líp a déle.....a to nejen na Moravě

Článek

Letí čáp nad Jižní Moravou směrem k rakouským hranicím , v zobáku důchodce, který říká : Hergot, tak, čápe, přiznej se, že jsme se ztratili.“

Dědeček z Hodonína se nakloní k babičce a říká: „Půjdu na záchod.“

Když se za chvíli vrátí, pochvaluje si: „Když jsem otevřel dveře, světlo se samo rozsvítilo, a když jsem odcházel, zase samo zhaslo.“ Nato babička spráskla ruce: „Bože dědo, to nebyl záchod, ale lednička!“

---------------------------

Přijde dědeček na urgentní příjem v blanenské nemocnici a stěžuje si, že ho moc bolí levá noha. Doktor ho začne uklidňovat: „To nic není, pane Grolichu, to je věkem.“

„To není pravda!“ vyhrkne dědeček v kšiltovce „Pravá noha je stejně stará, jako levá a nebolí mě vůbec!“

------------------------------

Tři prababičky pletou v lužáneckém parku, nejstarším parku v Brně .

Prvá prababi říká: „doufám, že to bude holčička, mám jen červenou vlnu.“ Druhá: „Doufám, že budeme mít kluka, mám modrou vlnu.

Třetí seniorka :"Doufám, že to bude mrzák, nějak se mi nepovedl rukáv…"

-------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz