Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Vzal mě na dovolenou, kde se se mnou rozešel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay/Public domain

Bylo to krásné. S partnerem jsem odjela na dovolenou do Egypta, kam mě pozval. Představovala jsem si, že se tam zasnoubíme, o čemž jsme delší dobu hovořili. Ale já místo láskyplného gesta dostala studenou sprchu.

Článek

Na začátku srpna tohoto roku jsem s partnerem vyrazila na romantickou dovolenou v Egyptě. Tedy tak jsem si naši společnou dovolenou představovala. Byl to zcela spontánní nápad, během kterého Petr přišel a řekl mi, že si vyrazíme k moři. Že má pro mě novinku. V duchu jsem si řekla, že je to konečně tady. Že mě po několikaletém vztahu požádá o ruku. O svatbě jsme mluvili už delší dobu a dovolená se jevila jako nejlepší nápad, kde to provést. Byla jsem natěšená a nemohla jsem se dočkat, až si spolu budeme užívat moře a sluníčka, jen my dva.

Týden před dovolenou začal být Petr nervózní. Člověk to na svém partnerovi pozná, protože se začal chovat úplně jinak. Přisuzovala jsem to však nervozitě z cesty, protože partner nikdy neměl rád létání. Proto jsem na to nebrala velký ohled. Přestali jsme spolu i spát, říkala jsem si, že bych vysadila antikoncepci a dovolená by mohla posloužit jako ideální základna na tvorbu našeho miminka. On se sexu vyhýbal. V duchu jsem věřila, že si to nejhezčí schovává až do Egypta.

Když jsme odlétali, pořád si s někým smskoval. Tvrdil mi, že to byl jeho kamarád, který mu s nečím pomáhá. Já už v duchu zase byla v pohádkovém světě, kde jsem si představovala ty nejhezčí zásnuby. Když jsme dorazili do Egypta, bylo to skvělé. Petr byl uvolněný, já také a konečně jsme se spolu i vyspali. Myslela jsem, že je vše v pořádku. Užívali jsme si jeden druhého celý týden. Bylo to krásné, já si říkala, že se mi možná podaří i napoprvé otěhotnět, ale snubní prsten stále nepřicházel. Poslední večer, když mě vzal na procházku k moři jsem věřila, že teď už ta chvíle přijde.

Místo toho jsem však dostala ledovou sprchu. Petr mi oznámil, že se se mnou domů už nevrátí. Našel si totiž přítelkyni, která je těhotná a chce se s ní oženit. Myslela jsem, že snad špatně slyším. Dostala jsem kopačky přímo u moře. Já jsem mu řekla, že jsem ale také čekala, že si mě vezme, že jsem vysadila prášky a chci s ním rodinu. On mi řekl, že náš poslední sex byl na rozloučenou a pokud otěhotním, půjdu na potrat, jinak se o dítě nikdy starat nebude. Nechápala jsem to. Nakonec si zajistil i jiné ubytování a letenku na druhé straně letadla. Bylo to šílené a já si přála, abych se z této noční můry co nejdříve probudila. Jenže neprobudila, byla to realita, která se opravdu stala. Místo romantické dovolené jsem si tak užila pěkné ponížení.

Následně jsem se začala obávat, abych nebyla těhotná. To se naštěstí nepotvrdilo. Měsíc po naší dovolené si Petr vzal svou novou partnerku za ženu a na konci listopadu mají na svět přivést své první miminko. Dnes už jsem silná a statečná, proto také tento příběh píšu, ale ještě před měsícem jsem si myslela, že pro mě končí život. Byli jsme spolu tak dlouho a on se ke mě takhle zachová. Když jsem se ho zeptala, proč ta dovolená a vše kolem toho, řekl mi, že si semnou chtěl ještě trochu užít. Neskutečné. Nakonec se hned druhý den odstěhoval z mého bytu a od té doby jsem o něm neslyšela. Zachoval se jako hulvát a na to nikdy nezapomenu.

Zdroj článku: Autorský text, vlastní příběh

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz