Hlavní obsah
Lidé a společnost

Pronajal jsem byt studentce. Vyklubala se z ní prostitutka a penězi platit nechtěla

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Prostituce

Pronajmout malý byt v Praze není aktuálně nic těžkého. Přesvědčil jsem se o tom sám. Jenže vybrat toho správného nájemníka zas tak moc snadné není. Já si vybral studentku, která si ale z mého bytu udělal ráj neřesti.

Článek

Po rozvodu jsem asi rok bydlel v pražském bytě, ale po nějakém čase jsem se odstěhoval na chalupu. V Praze mě to nebavilo. Co s bytem? Pronajmout samozřejmě. Doba pronájmům přeje. Nabídl jsem tedy svůj dvoupokojový byt na jednom realitním serveru, a ještě týž den přišlo 11 emailů. Další den potom asi 30. Při počtu 50 jsem inzerát vypnul a začal pročítat emaily.

Sázka na jistotu? Studentka to nebyla

Manželský pár s dětmi, rozvedený muž, mladý pár studentů, dvě ženy atd. Zájemců bylo opravdu hodně, ale nakonec jsem si vybral studentku, která přijela do Prahy z Chomutova studovat reklamu a marketing. Tvrdila, že si přivydělává jako hosteska v nějaké reklamní agentuře, vypadala docela běžně, zdála se být velice slušná a spolehlivá. Peníze na kauci a první nájem přišly z účtu jejího tatínka, zdálo se tedy, že vše bude v pořádku. A zpočátku také bylo. Asi půl roku fungovalo vše bez problémů. Jenže zdání klame.

Zasáhla sousedka

Jednoho dne se však ozvala sousedka s tím, že v bytě se asi děje něco, co by se tam dít nemělo. Že před domem postávají různí muži, kteří pak chodí do bytu a po hodině zase odejdou, že se nájemnice v bytě s někým hádala, že jsou na chodbě pohozeny nedopalky cigaret a abych si udělal s nájemnicí pořádek, protože nájemníky domu rušný provoz v bytě dost obtěžuje.

Na zvonění neotvírala

Ještě ten den večer jsem vyrazil do Prahy, abych se podíval, co se v bytě děje. Telefon nebrala, rovnou jsem tedy zazvonil u dveří. Bylo slyšet, že je doma, ale neotvírala. Asi dvě minuty jsem váhal, jestli si mám odemknout, ale pak jsem usoudil, že by to nebylo vhodné. Tušil jsem totiž, že se naplnily moje nejhorší obavy. Udělala si z mého bytu erotický privát a zve si tam zákazníky. Sedl jsem tedy před dům do auta a čekal.

Nájem chtěla platit svým tělem

Asi po půl hodině někdo z domu vyšel, zkusil jsem tedy zazvonit znovu. Tentokrát otevřela skoro ihned. Hned jí bylo jasné, že jsem zjistil, co se v bytě děje. S pláčem mi sdělovala, že rodiče se rozvedli a přestali ji dávat peníze na nájem. Že život v Praze je drahý, že si chce našetřit na auto a bla, bla, bla… Ve finále z ní vypadlo, že nájemné by ráda zčásti platila svými službami. Že se určitě domluvíme a bude v bytě dodržovat klid, aby si nájemníci nestěžovali.

Skončila bez výpovědi

Co si budeme povídat, vyhodil jsem ji ještě ten den. Ano, z pohledu nájemní smlouvy velké riziko, ale slečna si hodně rychle rozmyslela, jestli bude na výpovědní době trvat. Kdo by také chtěl, aby se o něm veřejně říkalo, že se živil prostitucí…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz