Hlavní obsah
Názory a úvahy

Anorexie - dárek k MDŽ

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Linda Dlouhá

Nic moc, ale mohl by být větší! Klid, holky,…mohl by být i mladší, že?

Milá „Terapeuto“, zrovna jste napsala, že deníky mají být tajné, já vím! Že by to nebyl deník?

Článek

Dnes na mně sedí od rána depka, jako tma před lijákem. Kolem mně se množí lidé, kteří toho hodně, hodně umějí - třeba tahle Terapeuta, třeba lidé v práci… Horší je to se mnou - na co sáhnu, to mi snad nejde! Nikdo mě nemá rád a nikdo si se mnou nechce hrát!

Pro tohle kontroverzní kliknutí na fotku můžeme mít anorexii i bulimii, pro tohle cvičíme? Co když je to pravda? Co když je v tom kousek pravdy?

Až budeme domněle tak neschopné, že nám samotným z nás bude špatně, až budeme skoro tak oblíbené, že ve všech místnostech zůstaneme samy, zbyde nám tento důkaz jednoho našeho vítězství? Při černobílém vidění světa, které je, naštěstí, nesprávné, budeme se držet, jako tonoucí příslovečného stébla, své vysněné postavy?

Všechno nejlepší k MDŽ -ať se vám, všem ženám, v životě daří! Ať jste zdravé, zamilované, milované a šťastné! Kdyby se snad něco nedařilo, ať je vám to vždy trochu u zadku a neposílejte, ze zoufalství, fotky svých pozadí konkurenci! Víte, jak to je! Až budou tlustý hubený…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz