Hlavní obsah
Nakupování

Samoobslužná pokladna se synem. Peklo, které nechcete nikdy opakovat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik

Skvělá věc, ty samoobslužné pokladny. Pokud jdu sama. Jakmile vezmu na nákup syna, je to utrpení. Pro mě i personál prodejny.

Článek

Mají nám nákupy usnadnit i ulehčit. Někdo proti nim brojí, že si připadá jako neplacený brigádník, ale mě samoobslužná pokladna vyhovuje. Opravdu mi celý proces zaplacení nákupy urychlí. Ale jen za předpokladu, že nakupuji skutečně sama. Jakmile jdu se synem, nastává peklo.

Klidně si ho sněz

Naši nákupní cestu začínáme u pečiva. A jak už to bývá, můj potomek si hned na úvod udělá zálusk na rohlík. No, proč ne, tady ho máš. Alespoň nebudeš mít hlad a budeš mít zavřenou pusu. A já budu mít více času na nakupování. A tak kouše, jedno sousto za druhým a za chvíli je po rohlíku. Skvělé, nemusím chystat svačinu, ideální stav.

Ano, kousni si

Nekupujeme jenom rohlíky, ale i další pečivo. Třeba koblihy. Můj bystrý syn toho hned musí využít a ochutnat. Tedy, spíše zjistit, jakou marmeládu uvnitř kupovaná kobliha má. Po pár soustech zjistí, že červenou. Vše je v pořádku, a tak vrací nakousanou koblihu zpět do sáčku.

Mňam, kapsička

Dostáváme se pomalu ale jistě k mléčným výrobkům. A co jiného zde zaujme děti, než chutná kapsička. Jahodová, kakaová, nebo vanilková. Pár jich házím do košíku a jednu podávám i mému Otesánkovi, který ji pochopitelně také musí ihned ochutnat. Trochu si z ní potáhne, já zavřu víčko a vracím ji zpět do košíku.

Mám žízeň

Jak by také ne, když jsi snědl celý rohlík, několik soust koblihy a také tvarohovou kapsičku. No, jak to vyřešíme? Nějakou lahví s pitím. Beru ji, otevírám a podávám k napití. Skvělé, dehydratace nehrozí, žízeň je zažehnána a já jenom doufám, že syn nebude následujících deset minut potřebovat na záchod.

A nastává peklo

Automaticky přicházím k samoobslužné pokladně. Na displeji volím počet koupených rohlíků, pokládám je na váhu a ejhle. Problém. Chybná hmotnost. No samozřejmě, když z šesti rohlíků je jeden snědený a 5 jich na naprogramovanou hmotnost nedostačuje. Gestikuluji na personál, spíše neochutná prodavačka přichází, vysvětlím jí své trable, ona něco nakliká a pokračuji dále.

A je tu repete, nakousaná kobliha. Počet 4 kusů sice sedí, ale ta jedna je nakousaná. A těch pár gramů, co skončilo v synově bříšku, přináší stejný problém jako s rohlíkem. Znovu volám pokladní a znovu vysvětluji problém. Tentokrát s velkou omluvou. Opět rychlé vyřešení a já pokračují dále.

Sakra, ta zpropadená kapsička, opět problém s hmotností. Prodavačka přichází, už jí ani nemusím nic říkat a ví, kde je problém. Rychle se snažím udržet ji u pokladny, protože jsem si vzpomněla na tu upitou vodu. Tu mi nelibě vytrhne z ruky, namarkuje, odklikne a položí na váhu. Uff, je to v pořádku.

Já namarkuji zbytek nákupu, zaplatím, zboží vrátím do košíku a ujíždím pryč. Hanbou se propadám a říkám si, že tenhle obchod ve svém vlastním zájmu dlouho nenavštívím. A až někdy ano, a se synem, rozhodně půjdeme na klasickou pokladnu. Sice vystát frontu, ale s jistotou, že nebudeme za exoty.

Anketa

Preferujete samoobslužné pokladny?
Ano, preferuji
30,4 %
Ne, dávám přednost klasice
69,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 4457 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz