Hlavní obsah
Seberozvoj

Energetický orgasmus je možný i bez dotyku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Včera znovu zažila má žena energetický orgasmus. Pro mě bylo zajímavé, že to zažila i přesto, že já jsem byl unavený a jen se jí dotýkal absolutně nesexuálně.

Článek

Už jsme ten zážitek neměli asi rok, protože poslední rok byl pro mou ženu naplněný povinnostmi a pro mě ohrožením mé existence (naštěstí jsem nebyl v nebezpečí života, jen se stal útok na samotnou podstatu mě a mého povolání). Ale když teď už umím mít rád i ty, co mně chtěli ublížit, protože si mysleli, že já chci ublížit ubohým nesvéprávným klientům, jak vidí každého člověka kolem sebe, tak se znovu ta schopnost objevila.

Ale ani nevím, zda to umím já nebo má žena. A protože se to u ní objevilo poprvé, když jsme ani já ani ona nevěděli o tom, že jednou budeme patřit k sobě, tak si myslím, že je to kombinace obojího a možná ještě něco navíc.

Nezbytné podmínky

Žena musí být v ženské energii. Aby mohla přijímat to, co jí ten muž dává. Ale není to ženská síla. Ta naopak tomuto sdílení energií brání.
Muž musí být v mužské energii. Ale nestačí mužská síla ve všech ostatních oblastech. Určitě ho musí žena vnímat jako muže zejména ve vztahu k ní. Takže i když jste lamželezo, před jehož stiskem ruky se muži i ženy brání, tak to nic neznamená, když žena cítí, že si vás může obtočit kolem prstu.

A podle mě je potřeba ještě navíc umět být středem svého vesmíru. Pak takový muž dá ženě procítit svůj pevný bod v sobě.

Mé ženě se to poprvé stalo na kurzu s ženskou (a mužskou) energií. Který ačkoliv vedl muž, tak jsem pomohl ženám, aby našli svou ženskou energii. A nevím, zda podobný prožitek mělo víc žen, protože tehdy jsem o této možnosti vůbec nic nevěděl a tudíž se na ni ani nikdy neptal.

Můžu totéž nabídnout i vám?

Nevím. Ale určitě mohu vašim mužům a vám nabídnout alespoň pár kroků směrem k  mužské a ženské energii. A možná můžeme spolu zjistit, co je podmínkou pro to, abych to časem mohl nabízet jako dovednost, kterou se můžeme naučit zažívat všichni.
podmínkou není vztah, sex ani nahota, protože podobný orgasmus ženy jsem zažil i s další ženou. Takže mě napadá, že podmínkou může být ochota to zažít a vědět, že energetickým orgasmem se nedopouštím nevěry, protože ten pocit může být začátkem propojení se s celým vesmírem. A pak byste mohla mít možnost být trvale v orgasmické extázi s celým životem. Budeme na tom určitě pracovat s mou ženou.
A když budete chtít dopřát to stejné i vaší ženě, můžete přijít klidně i sám, i když ji zatím ještě nemáte.

A když si tenhle článek četla moje žena, tak mi řekla, že si to říkali mezi ženami na tom kurzu, kde ona byla a že podobný prožitek hlásila i žena, které jsem se ani nedotkl. Stačila jen „má“ přítomnost. Uvozovky jsou tam proto, že v tom okamžiku jsem byl v „roli“ mužské energie, takže jsem tam vlastně ani „nebyl“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz