Hlavní obsah

Jak jsem byl poučen pravou ezoteričkou = bludařkou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Strašně mě baví, jak mě různí lidé vnímají různě. A nejvíc mě baví, když mě někdo obviní z toho, že „kam na ty bludy chodíte? Vy to jedete hlavou ,jak většinová populace, co si nechá nakukat všelicos“.

Článek

Přičemž reagovala na: „Na 70-80% se jedná o příznak přivtělené duše“. Skutečně nekecám. Skutečně jsou lidé, kteří jsou tak mimo realitu, že si myslí, že když píšu o přivtělených duších, tak je to důkaz toho, že jsem pod vlivem většinové pravdy. A já nevím, třeba paní skutečně je dál než já. Ale čím víc píše, tím víc ukazuje, že dál asi není. Ti, kdo jsou skutečně dál, se dívají na nás s radostí a láskou. Což já ještě neumím, ale aspoň poznám ty, kteří tak činí.

Takže by se všichni ti, co se mnou nesouhlasí, měli domluvit, zda jsem až příliš ezo, nebo naopak až příliš „pod vlivem implantátů“.

Pravda je jednoduchá

Já jsem já. A jelikož mám rád vědu, tak musím přirozeně prudit všechny ty, co si myslí, že jejich vědění je jediné pravé. A je jedno, jestli je to „takyezoterička“, která je spíše pod vlivem paranoidního bludu nebo hlasatelka jediné správné pravdy o 16 typech osobnosti. Přičemž já ještě neviděl dva stejné lidi, dokonce i mezi jednovaječnými dvojčaty jsou rozdíly. Ale protože ženin výcvik je asi certifikovaný, tak má právo říkat cokoliv bez ohledu na to, že fakta svědčí o opaku. I když říká pravdy na úrovni astrologie. Ale i kdyby měla, tak je daleko snazší celý život trávit tím že se měním, než tím, že najdu důvody, proč to nejde.

Ale stejně tak prudím i opačný tábor, který věří jen vědě a nevidí, že je i něco víc, co zatím věda odmítá zkoumat. Ale tito lidé jsou aspoň otevřenější. Aspoň si o sobě myslí, že se řídí jen fakty. Ale jak máte vysvětlit, že „za fialovou existuje ještě ultrafialová, když věda zatím odmítá, že něco takového je.“ Samozřejmě to je jen přirovnání, věda samozřejmě ví, že existuje UV a další „barvy“. Ale v jiných oblastech to odmítá přijmout, i když důkazy pro to existují. Obzvláště když jsou takyezoterici, kteří škodí tomu, aby to věda vůbec chtěla zjišťovat.

A co my?

Dokud jsme zdraví, tak to můžeme nechat být na nějakém Danielovi a jeho boji za pravdu. A až onemocníme, tak si musíme vybrat, komu věřit. Zda tomu, kdo všechno ví a nechce nic nového vědět. Nebo tomu, kdo něčemu začne věřit, až když se to začne učit na vysoké škole. Nebo tomu, kdo klidně nechá každého, aby si on ověřil, zda to, co říká, je pravda nebo blud.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz