Hlavní obsah
Seberozvoj

Jak mít problémy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Mám jednoho klienta, kterému se vede hůř, než by bylo vzhledem k jeho vzdělání obvyklé. A při práci jsme došli do jeho minulého života, kde proklel všechny ty, co se měli lépe.

Článek

Ale on nevěděl, že tím pádem proklel i své budoucí já. Protože to se má podstatně lépe, než chudák, který zemřel hlady, kterým byl kdysi on.
Nejdřív to jeho minulému životu nebylo jasné. Ale když pochopil, že „proklínám všechny, co se mají lépe, než já“ se netýkalo jenom jeho bývalého života, ale týká to zejména jeho, okamžitě svou kletbu zrušil a omluvil se za ni.

Když jen závidíte

těm, kteří se mají lépe, než Vy, je to slabší energie, ale princip zůstává stejný.
A když jeho zástupce viděl, jak velkou sílu takové prokletí má, tak se mě udiveně ptal, jestli se před ním dá vůbec schovat.

A odpověď je jednoduchá: Schovat se dá, ale cena za to je velká a prokletí na vás počká do dalšího života.
Takže jednodušší je vrátit se zpět, pochopit, vzít prokletí zpět a od tohoto okamžiku věnovat svou drahocennou energii na to, abych se měl líp a ne na to, abych se druhým mstil (nebo jim záviděl) za to, že to svou energii věnují, aby jim bylo líp.

Ne nadarmo se říká, že svět je zrcadlo

a to, co vidíte ve světě, je jen odraz vás samých. Takže se dívejte spíš na sebe, než na ty druhé. A svět se úměrně tomu změní.
Takže buďme rádi za to, že se druzí lidé mají lépe, než my. Protože druhá možnost je, že bych se já měl nejlépe ze všech. A bylo by smutné žít ve světě, kde nejbohatší člověk má můj příjem a všichni ostatní mě závidí mé bohatství. Kde nejspokojenější člověk má mé štěstí a víc si ho nedokážu ani představit. Kde mé zdraví je absolutním vrcholem zdraví a víc ho nikdo nikdy neměl.

Už víte, jak moc nám mohou prospět ti úspěšnější, bohatší, šťastnější, zdravější, když si ujasníme, že to je náš cíl?
Nebo jim můžete závidět a tím pádem se posunout směrem k chudobě, neúspěchu, neštěstí, nemoci a nakonec k rychlejší a bolestivější smrti.

Volba je na vás

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz