Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Když váš muž neplní své sliby

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

959

Otázka: Stalo se, že jsem v práci potkala mladého muže, začali jsme vztah a on trval na tom, že se k němu nastěhujeme, já a můj syn.

Článek

Dohodli jsme se, že já platím potraviny a vše, co potřebuji a on platí nájem bytu a služby. Neuběhlo moc času a začal mi říkat, ať zaplatím polovinu částky za ubytování a jídlo 50/50. S tím jsem souhlasila. Přišel den, kdy jsme šli nakoupit potraviny, přirozeně jsem je zaplatila. Přijeli jsme domů, říkám mu, aby mi dal polovinu částky za potraviny a on že polovinu nezaplatí, protože jsme dva a on je jeden. Jak mám této situaci rozumět a co mám dělat dál?

Muž nemá na splnění svých slibů

Takže asi má veliké finanční problémy. Ale vlastně vy byste věděla, kdyby přišel o práci. Takže mladý muž má problém. On si myslel, že si nastěhuje vás k sobě domů a bude se mít i finančně lépe, a ještě k tomu bude mít zadarmo sex. Jestli chcete mít nezávazný vztah se spoustou sexu a povinnostmi rozdělenými, jako byste byli cizí, tak si to užijte.

Jestli jste chtěla rovnoprávnost, teď ji máte

Dřív by se tomu říkalo rozmazlenec. Dnes, kdy my Češi věříme na to, že ženy a muži jsou si rovní, tak se jedná o přirozený stav, kdy muž MUSÍ chtít, aby žena platila 2/3 plateb za sebe a za své dítě, které není jeho, protože jinak by to nebylo spravedlivé. Takže jestli chcete rovnoprávnost, tak ji tady máte se vším všudy. Doufejme, že mu bude stačit, když vy budete platit 2/3 z nájmu a služeb. A vy zase máte právo po něm chtít, aby se společně podílel (snad ½?, přinejhorším 1/3) na všech činnostech, které jsou typicky brány jako ženské.

Jestli jste nechtěla rovnoprávnost

a ten mladý muž si vás našel proto, že na ní netrváte, tak s ním zůstaňte, jen když se vám to finančně vyplatí a dokud vám bude dávat to, co chcete, aspoň trošku. A rovnou se začněte dívat jinde. Protože takový muž si vás nezaslouží.
A pořád mě vrtá to slovo mladý. Proč jste ho tak zdůraznila? Jestli jste výrazně starší, než on a jste na nedospělce, tak máte to, co chcete. Máte malé dítě, které nemusí nést za nic zodpovědnost.
Jestli chcete dospělého muže, který splní to, co slíbil, tak takoví jsou i mezi mlaďochy. Jen se musí hodně hledat. A jestli jste podobného věku, jako on, tak si můžete hledat mezi všemi svými vrstevníky +-10 let.
A věřím, že najdete takového, který dokáže dodržet své slovo. Protože není žádná ostuda, když zjistím, že na své slovo nemám. A omluvím se za to a hledáme spolu řešení. Ale něco úplně jiného je, když se tvářím, že jsem nic neslíbil.

Jestli chcete plnoprávnost

Tak pak se naučte, jak si do svého života přitáhnout MUŽE, jehož ctí je splnit nejen to, co slíbil, ale i víc.
A jestli chcete rovnoprávnost, tak se rovnou naučte být mužem. Protože rovnoprávnost chce po ženách, aby byli ve všem stejní (gramaticky je to nesprávně, ale fakticky ano) jako muži. Snad zatím kromě pohlavních orgánů.

I na vaše (klidně anonymní) dotazy ohledně zdraví a vztahů se těším na https://www.facebook.com/groups/dotazyzdravi

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám