Hlavní obsah
Psychologie

Návod pro ženy, které chtějí zničit své děti, i když je mají moc rády

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

V minulém článku jsem pochopil, že je třeba se podělit o své neúspěchy. Tak tady je první. Protože pro mě neúspěch je, když danému člověku není aspoň o trochu líp hned po prvním kurzu.

Článek

Můj čerstvý neúspěch

je muž, který se mi po mailu představil takto: „Přes 10 let se snažím změnit svůj život, vyzkoušel jsem poměrně dost věcí od koučinku přes konstelace až po pobyt ve tmě, od psychoterapie přes antidepresiva až po ketamin. Bohužel můj stav se nelepší, spíše naopak. Z docela veselého a v kolektivu oblíbeného člověka jsem se změnil v bezmocnou izolovanou trosku, nespokojenou se vším. Nějak nevím, jak dál a moc možností nevidím.“

A bohužel jsem mu zatím neuměl pomoci. Byl už na dvou kurzech a změna je nepatrná. Přinejlepším cítí na kurzu nějakou změnu, ale za 2 dny je to pryč.

Nejzajímavější je, že my ho všichni vidíme jako úžasnou osobu. A přitom on: „Dlouhodobě mám o sobě přesvědčení, že jsem v jádru zlý a špatný člověk.“ A já ať se dívám jakkoliv, tak vidím jen úžasného člověka, který byl totálně poničen traumatem své matky. Tak se to snad podaří napravit.

Návod pro ženy, které chtějí, aby jejich syn dopadl podobně

Stačí nenávidět muže. A tomu přidat: „Máma mi celé dětství říkala, že budu stejný hajzl jako táta“ a „Mámy máma se pokusila v mých 6 letech ze mě tátu vymlátit. A ano, tátu nenávidím, je to troska, slaboch - a já jdu naprosto přesně v jeho stopách.“

Když vám už je jedno, jak budete žít vy, tak myslete na děti, zejména kluky. Ale holky vaší nenávistí trpí také, jen trochu jinak.

Platí to i naopak?

V principu ano. Ale vliv táty je menší, protože když táta nenávidí mámu, tak většinou nedostane děti do péče. A muži spíš děti bijí, než by jim ubližovali takto nenápadně, ale o to s většími následky.

Protože být mlácen jako žito je špatné, ale když to dítě přežije, tak to nemá tak dalekosáhlé následky jako žít s mámou, která nenávidí svého muže. Protože to znamená, že nenávidí také svého syna. Protože syn je z půlky táta a celé jeho pohlaví je mužské.
Tento muž aspoň nechce být ženou, což je důsledek ještě větší nenávisti matky k mužům, že pak syn tak moc chce nebýt (podvědomě) muž, až se z něho stane transsexuál a eventuálně si nechá odoperovat své pohlaví.

A pokud to chcete změnit,

připravte se na dlouhou a těžkou cestu. Protože nenávist je nejtěžší nemoc, co znám. A pokud chcete pomoc od ženy, už jedna to také umí.

A ty ženy, které si váží svého muže

To je to nejlepší, co můžete udělat pro sebe i pro své blízké. Gratuluji.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz