Hlavní obsah
Internet a technologie

Pozor, jedná se o podvod. Velmi dobrý podvod

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Na Facebooku na mě vykoukl text: „Nová aplikace umělé inteligence, která vydělává na obchodování, bere Českou republiku útokem. Zkusili jsme to.“

Článek

Na první pohled se tváří důvěryhodně. „FINANCE.CZ Nový průlom: Technologie AI nyní může generovat zisky z obchodování.“ Navíc se tváří, že je od Finance.cz, což je zavedená značka a tak jsem klikl.

Ale po kliknutí se objevila stránka, která začíná: finance-todays.net/cz_ai_application/. Ale na tento řádek, kde se ukazuje adresa, jsem se nepodíval a díky tomu mi ještě nedošlo, že to už je 1. nepochybná známka, že se jedná o podvod.

Protože AI (umělá inteligence) je teď skutečně v módě, a protože je jasné, že dřív nebo později se stanou podobné aplikace skutečným převratem ve vydělávání peněz, tak jsem chtěl tuto možnost využít.

Protože mamon mi zatemnil mysl

Ani zmínka o tom, že se nemusí dostat na každého, mě nepřivedla k rozumu. Protože to bylo zaobalené tak, že to dávalo smysl.
A navíc uživatelské recenze jsou úžasné. Kdo by nechtěl vydělat 750 EUR za den bez práce?

Ale pak mi najednou blesklo: „Po vytvoření účtu mi zavolal můj osobní správce účtu. Account manager byl velmi nápomocný při nastavení mého účtu a vysvětlil mi celý proces.“ Abyste věděli, kdo je „Account manager“. Je to člověk, nejčastěji mluvící anglicky nebo špatně česky, který vám říká, jak je úžasné investovat peníze do tradingu. Kdybych dostal za každého 1000, nebyl bych ještě milionář, ale přes sto tisíc bych se určitě dostal. Zrovna včera mě volala „Account managerka“, která mluvila velmi dobře česky na to, že to byla cizinka.

Další důkazy, že je to podvod

Recenze: „Z toho, co jsem viděl, je zisk aktuálně omezen na zhruba 750 EUR za den na uživatele.“ Ale to nevypadá na skutečnost. Protože zisk musí být omezen výší investice. Takže když někdo vloží 100 Eur, tak musí zákonitě počítat s tím, že jeho zisk bude desetinový oproti člověku, který vloží 1000 Eur. Když oba používají stejný „AI robot.“

Další „recenze“ útočí na boháče: „Ano, funguje to, stejně jako mnoho soukromých systémů obchodování s auty, ale boháči si to bohužel nechávají pro sebe.“ Což je ten nejjednodušší způsob, jak se stát jedním z nich na úkor těch, co vám uvěří.

„Recenze“ jsou vůbec velmi dobře udělané, ti lidé vědí, jak je mají „udělat“.

Kdyby i přesto to chtěl někdo zkusit

Napište sem zprávu. Protože podvod je tak kvalitně udělaný, že pravděpodobně i první výběr bude fungovat. Takže mě napadlo podvést podvodníky. Ale ani to jsem nechtěl zkusit, protože já bych měl zrovna tu smůlu, že by zrovna zavřeli krám.

A prosím mějte úctu ke svým penězům a nevěřte, když vám ČEZ, Petr Pavel nebo Jarda Jágr chtějí dát lehký výdělek. Což jsou na první pohled podvody. Zatímco tento až na třetí pohled. Pro mě.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz