Hlavní obsah

Proč lidé věří tomu, že země je plochá?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

1110

Jedná se o  reakci a doplnění článku https://medium.seznam.cz/clanek/m-v-stranska-zeme-je-placata-blbost-vecna-je-to-vsak-mnohem-vetsi-problem-nez-se-zda-89326

Článek

Na rozdíl od téměř všech ostatních nemám jednoduchý názor typu: „Debata s nimi je zbytečná, protože jsou to hlupáci.“
Ani jednoduchý názor z druhé strany: „Debata s nimi je zbytečná, protože jsou to ovce, které věří mainstreamu.“

Jednoduché názory patří do války

Protože v každé válce mají největší šanci na přežití lidé, kteří ví, že buď zabiju já toho druhého nebo on mě. Protože když jsem na frontě a chci mír, tak musíme oba odložit zbraně. Když to udělám jen já, tak tím páchám sebevraždu.

Když chceme mír, musíme pochopit druhou stranu

Ale my snad chceme mír. A k míru patří uvědomění si faktu, že válka vede vždy k většímu utrpení, než spravedlivý mír. A pokud chceme mít spravedlivý mír, tak musíme pochopit tu druhou stranu konfliktu.

Na Ukrajině si už nemohou hrát na mír. Oni ho musí vybojovat ve válce. Ale my zatím ještě můžeme chtít mír. A k tomu musíme pochopit druhou stranu. I když se to zdá nemožné. A i když k pochopení druhého musíme pochopit své chyby.

Povrchní příčina

Protože povrchní příčina je přesně taková, jak ji napsala paní Stránská: „ztráta důvěry v média, ve vědu, ve výzkum“. Ale když zůstaneme na povrchu, nedostaneme se k příčině, proč se vytrácí důvěra média a vědu. A já vím, proč to tak je.

Pro čtenáře českého rozhlasu jsem ukázkový psychošmejd

Protože jedna paní redaktorka o mě napsala zcela nepravdivý článek. Pro mou pověst by asi bylo lepší na sebe neupozorňovat. Ale já věřím, že se z tohoto příběhu můžeme poučit. A to poučení pro druhé je pro mě důležitější, než peníze pro mě. Protože já jsem dostal tak velké dary od vesmíru, že si mohu dovolit něco málo vrátit zpět druhým lidem.

Už anonymizace proběhla tak nedbale, že je přímo v článku napsán název jednoho mého kurzu, který dělám v celé ČR a SR jediný. A když ten název dáte do Googlu, tak vyjedu jen já a pan Shakespeare, který napsal hru, která byla inspirací pro název tohoto kurzu. A ten název pravděpodobně natolik rozlítil paní redaktorku, že zapomněla lhát aspoň tak, aby to nebylo vidět. Protože píše se o mě jako o panu doktorovi a hned o dva odstavce dál je doslova toto: „Jedinou kvalifikací zmíněného terapeuta je čtrnáct let zkušeností v hotelnictví, kde měl údajně neustálý kontakt s lidmi“. Čímž je všechno moje vzděláni znehodnoceno a naopak je nepravdivě uvedeno moje vzdělání v hotelnictví, kde ve skutečnosti nemám žádné vzdělání ani praxi. A já si říkám, že tato chyba nemůže nastat ani v článku pro 5 lidí. Že paní asi původně chtěla psát o někom jiném, ale pak si ze záhadného důvodu vybrala mě a zapomněla opravit svůj článek, aby seděl na mě.

Zatímco v jiném odstavci je všechno mé vzdělání uvedeno slovy: „podstoupil řadu krátkých školení“. Přičemž tato krátká školení jsou ve skutečnosti:
1. Ukončené vzdělání v oboru všeobecná medicína, v délce 6 let denního studia, zakončené státní zkouškou.
2. Ukončený výcvik v oboru „francouzské“ homeopatie.
3. Ukončený výcvik pořádaný školou London College of Classical Homeopathy v délce 500 výukových hodin, zakončený úspěšně složenou zkouškou.
4. Holandsko-indická škola klasické homeopatie, 250 výukových hodin, potvrzení vydáno Institutem postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví.
5. Škola revoluční homeopatie, 80 výukových hodin, certifikát vydaný Slovenskou homeopatickou společností
6. Účast na 3 mezinárodních kongresech, z toho na jednom aktivně. Podílel jsem se aktivně i na výuce dalších studentů, než jsem zjistil, že existuje lepší cesta pro uzdravení mých nemocí a homeopatii jsem přestal dělat. Protože já ve skutečnosti nedělám medicínu, protože jsem se chtěl uzdravit a medicína mi v tom neuměla pomoci. Ani teď neví příčinu mé nemoci a tudíž mě nemůže před ní ochránit.
A přesto mi ještě 25 let od definitivního ukončení mé praxe v oboru homeopatie pořád volají lidé, abych jim pomohl, protože jsem pomohl jejich sousedovi nebo blízkému. A já jim musí říct, že homeopatii už desítky let nedělám.
7. Diplom Československé lékařské akademie pro akupunkturu a komplementární medicínu o absolvování kurzů Akupunktury 1 až 7 a úspěšně složené zkoušky.
8. Hlubinná abreaktivní psychoterapie
9. Úspěšně ukončený výcvik v kineziologii. Následovaný dalším výcvikem, který mě opravňoval k výuce 1.- 4. kurzu. A pak jsem byl nejrychlejší člověk v celé Evropě, který splnil kritéria, abych mohl učit do 6. kurzu. Kineziologii jsem přestal dělat, když jsem zjistil, že je lepší způsob, jak mohu pomoci sobě a jiným:
10. Úspěšně ukončený výcvik v Soulworku. Celkem v délce 4 let. Který mě opravňuje pracovat jako certifikovaný poradce Soulworku a práci s rodinnými konstelacemi dle Martyna Carruterse.
11. Úspěšně dokončené supervize v oboru Rodinné konstelace dle Berta Hellingera v délce 4 let. Základní výcvik jsem nedělal, protože jsem dostal příkazem od mého učitele, že mám jít přímo na vyšší stupeň vzdělávání, protože jsem na přípravném kurzu ukázal, že základní vzdělání už mám. Pokud je mi známo, jsem jediný člověk, který to takto má, protože patřím mezi dva lidi v ČR, kteří dokončili vzdělání v Soulworku.
12. A další výcviky a vzdělávání, která jsem na rozdíl od výše uvedených prakticky nedělal nebo jsem je podstoupil jako součást mé práce na psychiatrické léčebně, kde jsme měl možnost se seznámit s prací garanta pro výcvik v jedné psychoterapeutické metodě a zúčastnit se jednoho z běhů 6 týdenní psychoterapeutické skupiny jím vedené v pozici 3. koterapeuta.
Přičemž všechno o mém vzdělání je uvedeno na mých webových stránkách. Včetně této věty: „Zde je odkaz na mé vzdělání do roku 2004, nějak již nepovažuji za důležité další vzdělání přidávat do seznamu.“

Nedbalá práce s informacemi ze strany obou redaktorů

Je dokonaná, když mne redaktoři dávají za příklad člověka, který využil covid k rozšíření své klientely a přitom ani nevzali v potaz mou omluvu, že má řeč není dobrá, protože jsem měl v roce 2019 mrtvičku. A paní redaktorka v utajení ke mně přišla jako 2. nová klientka od roku 2019. Na začátku roku 2023.

A do svého pamfletu ani neuvedli, kolik jsem si od nich za svou práci vzal. Protože kdyby napsali, že jsem si vzal 0 Kč, už těžko by mě mohli označit za psychošmejda. Ale já si beru peníze jen za práci, ne za informace o své práci.

A pan ředitel rozhlasu tomu nasadil korunu

Protože jsem se domníval, že došlo k omylu. Ale on si asi ani můj mail nepřečetl. Protože kdyby to udělal, musel by opravit aspoň ty nepravdy, které nejvíce bijí do očí. Nakonec se mi ozval pan ombudsman českého rozhlasu. Kde to nejpodstatnější je toto:
„Zajímá mě už jediná věc: Zda Vás zajímá pravda či ne.“
A odpověď je: „dovoluji se poukázat na svůj dopis z 29. 5. 2023, na jehož obsahu nemám důvod nic měnit.“
Takže jsem se dozvěděl, že pravda je pro nejvyšší vedení Českého rozhlasu nepodstatná záležitost. Protože je důležitější někoho nepravdivě obvinit, než se zabývat pravdou.
Takže se nedivím, proč tolik lidí nechce platit rozhlasové poplatky. Ale já mám stále rozhlas spojený nejvíce s pořady jako Meteor a platit za něj mě netrápí, protože stejně tento poplatek nemohu ovlivnit.

Po této zkušenosti jsem mohl zahořknout

Ale já naštěstí umím své emoce uzdravit, takže teď jsem paní Košlerové vděčný, protože bez ní bych se z následků mrtvičky tak rychle „neprobudil“. Protože mě paní redaktorka donutila se postavit sám za sebe nebo zahořknout.

Ale rozumím tomu, proč jiní lidé nevěří žádnému sdělovacímu prostředku ani slovo. Protože já jsem zažil lež už jednou. V době stávky zdravotníků bylo všem lidem lháno. A díky těm lžím zdravotníci nedostali tolik, kolik si zasloužili. Ale následky neseme my všichni. Každý, kdo nemůže sehnat zubaře či psychiatra, dnes nese následky lží před 30 lety. A až bude nedostatek i praktiků a dalších odborností, tak to bude ještě horší. A pak my všichni nasypeme do zdravotnictví víc, než by bylo nutné.

Takže se nedivím ani těm, kteří nevěří západu. A doufají, že je východ zachrání. A tady je nutno pravdivě říct, že západ má také máslo na hlavě. Že válka přinejmenším v Afghánistánu a Libyi byla vedena z jiných pohnutek, než je uváděno. Ale to, že USA, Francie a V. Británie udělali chybu, neznamená, že máme být na straně jednoznačného agresora, tj. Ruska.

Ale dokud nám média nebudou říkat pravdu,

tak se nemůžeme divit, že budou lidé, kteří mediím nevěří ani že je pondělí, když pondělí objektivně je. A proto pan Babiš může beztrestně lhát. Protože jeho voliči nevěří nám, protože „naše“ média lžou také. Sice tak asi 1000× méně, ale my také už nevěříme panu Babišovi už z principu. Tak proč by lidé, kteří vyrostli ve lži, měli věřit nám. Protože

kdo vyrostl ve lži, považuje lež za pravdu a pravdu za lež

Proto když chvilku debatujete s člověkem, který říká, že Rusko nelze nikdy porazit, tak zjistíte, že to není komunista. Ale naopak člověk, jehož předkové byli ožebračeni komunisty a on pak mě nazývá soudruhem, aniž mu dojde, že já si totéž myslím o něm.

Stejně tak paní redaktorka udělala svůj článek s tím nejlepším úmyslem. Já tomu aspoň věřím, protože soudím ji podle sebe. Ale ona soudila mě podle jí. Protože tak to děláme všichni. Říká se tomu projekce a je to jeden ze zákonů psychologie, kterému se nelze vyhnout.

Takže řešením je zjistit, komu se dá věřit a komu musíme věřit pravý opak

Protože když mi řekne schizofrenik, že je tady spiknutí, tak NESMÍM zavolat policii, aby ty lidi zatkla. A místo toho je potřeba mu přidat medikaci. Ale to platí pro případ, kdy už vím, že schizofrenie se zakutnila. Když nevím, musím ho nejdřív vyšetřit.

Zatímco pan Putin se už vyšetřil sám, když bezdůvodně napadl Ukrajinu. Takže když pan Putin řekne, že chce mír, musíme se připravit na to, že na nás zaútočí. Když pan Putin řekne, že použije jaderné zbraně, už víme, že je velice pravděpodobně nechce použít. Ale protože na toto není spolehnutí, tak mu nesmíme věřit nic. A připravit se na nejhorší.

Což přesně dělají ti, co věří panu Putinovi všechno. Oni totiž nevěří nám ani nos mezi očima. Takže nejlepší řešení by mělo být udělat to podle jejich přesvědčení: Což by šlo s našimi dětmi. Když budeš říkat, že je tady cenzura, tak ti ukážu, jak vypadá. Chceš skutečnou cenzuru nebo už nebudeš říkat naší svobodě cenzura? Je to na tobě. Ale nevím, jak to zařídit v demokracii, aby každý dostal, co říká, že je podle něj pravda, aby si mohl sám vybrat, zda to tak chce nebo bude říkat skutečnou pravdu.

A totéž platí pro vědu

Dokud věda tvrdí, že máme 70 pohlaví, tak každý rozumný člověk této vědě nevěří. A bohužel stačí, když vědci mlčí. A oficiálně mlčí, protože oni nemají znalosti v daném oboru. Ale v češtině je to zřejmé. Protože v češtině máme jiné slovo pro (biologické) pohlaví a pro (sociální konstrukt, neboli) gender.

Biologická pohlaví jsou dvě. To ví každý chlapeček a holčička ve věku 5 let, že lidé jsou muži a ženy. Až na medicíně se člověk dozví, že kromě XX (ženy) a XY (muže) existují ještě odchylky od zdraví, které z velké míry vedou k neplodnosti, ale některé z nich jsou i plodné. Ale opět pouze buď rodí děti (tedy fungují jako ženy) nebo oplodňují ženu (tedy fungují jako muži).

A pak existuje gender, což je sociální konstrukt. Který měl původně ochránit dospělé, kteří se cítí být v opačném těle před posměšky druhých. Ale teď vede k tomu, že všechny děti jsou silně znejistěné a je to jeden z důvodů, proč dnešní děti daleko víc trpí sebepoškozováním a obecně jakýmikoliv psychickými problémy, než trpěly předchozí generace.

A to je všechno důsledek naší lži. Která na první pohled vypadá milosrdně. Ale když touto lží trpí lidé jako Daniel Black, už to není milosrdná, ale krutá lež. Protože tento muž už nikdy nemůže být ani mužem ani ženou. A chceme toto dát svým dětem?

A lidé se dělí do 3 skupin v důsledku lží vědy:

1. Lidé věří vědě za každých okolností bez ohledu na fakta.
2. Lidé přestanou věřit vědě jako celku. A proto jsou plochozemci.
3. Ti chytřejší dokáží rozlišovat mezi:
a. vědou „tvrdou“. Kde by každý, kdo by chtěl lhát s její pomocí, tak by velmi rychle na to doplatil. Takže jestli je tady někdo, kdo věří, že 1+1 = 28, tak mu prodám 2kg čehokoliv za cenu 28 kg a on velmi rychle zkrachuje. A tak realita dokáže, že lhal.
b. vědou „měkkou“ – kde se skutečná pravda velmi lehce splete. Ale dokud je to věda, tak dřív nebo později se sama opraví. Protože základní princip vědy je, že věda pozoruje realitu. A když najde něco, co nesedí s dosavadními poznatky, tak musí své závěry přehodnotit.
c. vědou, která je ve skutečnosti ideologií. A v ideologii se každá pravda potlačuje, aby ideologicky správný názor vypadal jako jediný.

My, co si o sobě myslíme, že víme víc o světě,

my musíme aktivně začít bojovat za pravdu. I když to bude znamenat, že někomu ublížíme. Ale ublížit můžeme vždycky. Ale pravdou vždy ublížíme méně, než když budeme ubližovat lží.

Připojte se ke skupině O zdraví a veztazích budeme vzdalovat více a víc od té druhé strany, která se bude také extrémizovat. A  nakonec přestaneme v té druhé straně vidět lidi a naše společnost upadne do chaosu a násilí. A tam vládne zákon silnějšího. Což je téměř vždy ten morálně horší až nejhorší. Takže bychom se měli spojit a bojovat za pravdu. I když pravdou popudíme ty, kteří zneužívají naši stranu k propagaci svých lží.

Připojte se ke skupině O zdraví a vztazích

https://www.facebook.com/groups/dotazyzdravi Tam se snažíme o spolupráci klasické medicíny a vědoteriky. Vědoterika je to nejlepší a nejúčinnější z ezoteriky vybrané na základě vědeckého pozorování výsledků.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz