Hlavní obsah
Seberozvoj

Úplná změna osobnosti a proč chtít být šťastný a spokojený

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Chcete se změnit tak, aby vám bylo s vámi lépe? A i druhým?

Můžete se od základu změnit, když opravíte základ. Podružnosti se pak opraví samy.

Článek

Úplná změna osobnosti

Dnes jsem pracoval s paní, která byla dříve hodně nesnesitelná. Pro mě to bylo v pohodě, ale ona měla zkušenost, že každého od sebe odpudí a proto se i mě pořád ptala, jestli ještě může mluvit a jestli už její monology nejsou moc dlouhé.
A dnes se dostala v práci do kontaktu se svou o jeden rok mladší já. A to mladší já se bálo terapie, nechtělo jí. Ale ta o rok starší se najednou uviděla. A uviděla, jaké ohromné množství práce na sobě udělala.
Z ženy, která přemýšlela o rozvodu, se stala ženou, která vidí, jaký dar má ve svém manželovi. Z matky, která utíká před svým dítětem se stala už normální mámou. V tomto ohledu ještě vidím, že tam je ještě práce, ale přesto je úžasné, že už je schopná lásku ke svému dítěti cítit, ne jen mluvit, že by to chtěla.
Dokonce uslyšela od svého mladšího já, že směřovala do smrti a byla moc ráda, že toto své směrování změnila.
A věci, které řešila před rokem, ji už netrápí.

Když neřešíte komunikaci, ale to podstatné, možné je všechno

Chápu, že většina lidí mi nebude věřit a bude si myslet, že to není možné. Můžete se od základu změnit, když opravíte základ. Podružnosti se pak opraví samy.
Nebo můžete pracovat na podružnostech a můžete změnit jen podružnosti.
Nebo nemusíte měnit nic.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám